۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 700948

جانشین فرماندهی انتظامی کاشمر از دستگیری یک متهم به کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

متهم به کلاهبرداری در کاشمر دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهدی قاسمی  گفت: در پی ارسال یک مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی این فرماندهی مبنی بر کلاهبرداری از یک شهروند، کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و با توجه به اظهارات شاکی مطلع شدند فردی در محل یکی از خودپردازهای بانکی شهر با مراجعه به شاکی از وی می‌خواهد با دریافت مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد، به همان میزان برای وی کارت به کارت کند.

وی ادامه داد: متهم با جلب اعتماد شاکی و سوء استفاده از غفلت وی به جای یک میلیون ریال مبلغ ۱۰ میلیون ریال به حساب خود انتقال داده و از محل متواری می‌شود.

سرهنگ قاسمی گفت: ماموران پلیس آگاهی با بررسی حساب بانکی شاکی و بازبینی فیلم دوربین مداربسته بانک موفق شدند متهم را در یکی از شهرهای همجوار شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

وی افزود: متهم دستگیر شده که دارای سوابق سرقت است پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس تاکنون به ۱۳ مورد کلاهبرداری از شهروندان به همین شیوه در چند شهر استان اعتراف کرده است.

وی از شهروندان خواست، هنگام انجام عملیات بانکی توسط دستگاه های خود پرداز تمام مراحل اجرای عملیات بانکی را خود یا توسط افراد قابل اعتماد انجام دهند تا در دام افراد شیاد و کلاهبردار نیفتند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.