مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: حدود ۱۶۰ تابلوی هنری برای نمایش در نقاهتگاه‌هایی که فضای مناسب داشته باشند آماده شده که نمایش این آثار بر عهده مدیریت نقاهتگاه‌ها خواهد بود.

آمادسازی ۱۶۰ تابلوی هنری جهت نمایش در نقاهتگاه‌های خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به تدبیر و سیاستگذاری استاندار، برنامه‌های پیوست فرهنگی نقاهتگاه‌ها و قرنطینه خانگی تدوین شد.

او افزود: معاونت‌های تخصصی این اداره کل به منظور وظایفی که بر عهده دارند، برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برای اجرا در نقاهتگاه‌ها و قرنطینه خانگی پیشنهاد دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مجری این برنامه‌ها را دانشکده علوم پزشکی دانست و ادامه داد: حدود ۱۶۰ تابلوی هنری اعم از طرح‌های گرافیکی، عکس و تذهیب برای نمایش در نقاهتگاه‌هایی که سالن و فضای مناسب داشته باشند آماده شده است که نمایش این آثار بر عهده مدیریت نقاهتگاه‌ها خواهد بود.

مروارید بیان کرد: اجراهای موسیقی سنتی، مسابقات فرهنگی هنری از جمله مسابقات نقاشی و گرافیک و استعداد شناسی، کتاب خوانی، شعرخوانی و ساخت کلیپ از دیگر برنامه‌های این پیوست فرهنگی است.

او تصریح کرد: مسابقه معارفی تلاوت بر خط قاریان بین‌المللی و آموزش‌های قرآنی در فضای مجازی، اهدا و مسابقه کتاب، پویش حمایت از آسیب دیدگان کرونا، اجرای موسیقی سنتی، برگزاری نمایشگاه عکس مجازی، ساخت و انتشار کلیپ با محتوای امیدآفرینی، سختی‌ها، خوشی‌ها و تندرستی‌ها، چالش کتاب و نمایش فیلم و تئاتر در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت سایت‌های پخش فیلم توسط انجمن هنرهای نمایشی از دیگر اقداماتی است که برای اجرا در نقاهتگاه‌ها و قرنطینه خانگی تدوین شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.