صاحبان ۱۰ ملک مسکونی و تجاری در طرقبه اجاره‌های اسفند و فروردین ماه را در حالی به مستاجران خود بخشیدند که یکی از مبالغ اجاره بیش از ۱۵ میلیون تومان بوده است.

بخشش بیش از ۱۵ میلیون تومان اجاره بهای مغازه در طرقبه

به گزارش قدس آنلاین، این روزها کوچه به کوچه و محله به محله شهرمان تجسم زیبایی از شعر سعدی شیرین سخن شده آنجا که می‌گوید: «چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار»، مردم باصفا و بخشنده طرقبه نیز از این قافله جا نمانده‌اند و به بهترین شکل عیار انسانیت و ایثار را نسبت به همشهریان‌شان در سختی‌ها و ناملایمات روزگار نشان دادند، از کمک‌های نقدی، تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی، آبمیوه‌گیری، دوخت ماسک‌های بهداشتی گرفته تا ضدعفونی و گندزدایی کوچه‌ها و معابر شهر، پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد همه و همه در این روزهای سخت مبارزه با بیماری کرونا، سنگ تمام گذاشتند.

در راستای پویش «رزمایش همدلی» بخشش اجاره بهای اسفند و فروردین ماه، صاحبان ۱۰ ملک مسکونی و تجاری در طرقبه برای مستاجران، جلوه‌ای دیگر از مهربانی، گذشت و بخشندگی مردم طرقبه را به نمایش گذاشت.

مالک چهار بند مغازه تجاری در طرقبه اجاره بهای اسفند و فروردین ماه را که بیش از ۱۵ میلیون تومان است به مستاجرانش بخشید تا ضمن کمک به مستاجران در این ایام سخت، در پویش همدلی و کمک مومنانه به بهترین نحو مشارکت داشته باشد.

صاحب یک رستوران و خانه مسکونی نیز به دلیل کسادی بازار ناشی از شیوع بیماری کرونا و متضرر شدن مستاجران از این اوضاع،  اجاره بهای دو ماهه املاک خود را بخشید و به پویش «رزمایش همدلی» پیوست.

صاحب ۲ خانه مسکونی نیز اجاره ۲ ماهه خود را به مستاجرانش بخشید تا کمی خاطر مستاجران در روزهای کاهش درآمدها و تعطیلی بعضی مشاغل به دلیل بیماری کرونا، از دغدغه‌ها و فشار اقتصادی آسوده شود.

مالکان یک مغازه و یک خانه مسکونی نیز اجاره بهای ۲ ماهه خود را بخشیدند تا ضمن دستگیری از مستاجران در این روزهای سخت کرونایی، سهمی در رزمایش همدلی و کمک مومنانه داشته باشند.

گفتنی است؛ پویش «همدلی مالکین با مستاجرین» در طرقبه با استقبال خوب و پیوستن مالکان و صاحبان ملک‌های تجاری و مسکونی به این پویش در حال فعالیت است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.