با برنامه‌ریزی های انجام شده از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی زوجین شرکت کننده در «طرح ملی زندگی به سبک رضوی» می‌توانند از مشاوره برخط در فضای مجازی استفاده کنند.

مشاوره آنلاین برای زوجین شرکت کننده در طرح ملی زندگی به سبک رضوی

به گزارش قدس آنلاین، با توجه به شرایط کنونی و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی زوجین تمام فعالیت‌های طرح «زندگی به سبک رضوی» بصورت مجازی و در راستای تحقق اهداف تاسیسی این طرح ملی اجرا می‌شود. مشاوره آنلاین برای زوجین شرکت کننده در این طرح ملی به صورت مجازی یکی از اقدامات مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در روزهای شیوع ویروس کرونا است.
زوج‌های جوان می‌توانند جهت مشاوره در طول ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۹ با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۰۰۸ داخلی ۱۳۰، تماس بگیرند. همچنین از طریق اینستاگرام زندگی به سبک رضوی به آدرس: zendegi_razavi@، مراجعه به کانال زندگی به سبک رضوی به آدرس: @zendegi_bsabkerazavi و یا با مراجعه به سایت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی به آدرس https://banovan.razavi.ir و بیان موضوعات و مسائلی که در آن مشکل دارند از مشاوره آنلاین این مجموعه بهره مند شوند.
یادآوری می‌شود؛ مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با هدف صیانت و اعتلای روز افزون خانواده، اقدام به طراحی و برگزاری مجموعه خدمات آموزشی، مشاوره ای و حمایتی زندگی به سبک رضوی به منظور پاسخگویی به مسائل زوجین در حوزه های مختلف با بهره گیری از تجربیات مشاورین مجرب در حوزه خانواده کرده است.

منبع:آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.