همدان - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی همدان گفت :شش ساختمان جدید اورژانس بهره برداری می شود.

۶ ساختمان جدید اورژانس بهره برداری می شود
به گزارش قدس آنلاین ، حبیب معصومی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد :شش ساختمان جدید اورژانس در استان همدان بهره برداری می شود که۳ مورد از این ساختمان‌ها در نیمه نخست امسال بهره‌برداری می‌شود و ۳ ساختمان دیگر در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.
معصومی بابیان اینکه ساختمان جدید مرکز پیام و ۶ پایگاه جدید اورژانس در صالح آباد، آزادراه همدان ساوه، جربانلو و فرسفج تویسرکان آماده افتتاح است و بعد از ماه رمضان بهره برداری می‌شود، گفت: ظرفیت آمبولانس‌های بدون کمک اورژانس همدان به ۱۱ آمبولانس افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه امسال یک هزار دستگاه تویوتا در واحدهای اورژانس استان‌ها توزیع می‌شود که تعدادی نیز سهم استان همدان خواهد بود به مأموریت‌های اورژانس هوایی استان همدان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳۳۱ مأموریت هوایی توسط اورژانس انجام و تاکنون ۱۵ پد بالگرد راه اندازی شده که بخشی از آنها توسط خیرین ایجاد شده است.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی همدان بیان کرد: حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد بالگردهای اورژانس در سطح کشور متعلق به دیگر ارگان‌هاست و وزارت بهداشت مالکیت ندارد و در تعدادی از روزها به دلیل شرایط جوی قادر به پرواز نخواهند بود همچنین هزینه‌بر بودن هر مأموریت امکان برقراری پرواز در هر شرایطی را فراهم نمی‌آورد.
معصومی افزودد: در حال حاضر تعداد پدهای بالگرد در استان همدان افزایش یافته و با همکاری فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، خیرین این اقدام نهایی شده است.
وی اضافه کرد: امسال ساخت سوله بحران اختصاصی و پایگاه هوایی اختصاصی مدنظر است و به دنبال جذب کارشناسان عمران، حقوقی و آی تی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.