۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
کد خبر: 704496

ایجاد آرامش برای مخاطب روزه‌دار در ماه رمضان بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد و باید عموم برنامه‌های تلویزیونی در این جهت حرکت کنند.

فریبا متخصص از تجربۀ اجرای تلویزیونی گفت

قدس آنلاین: فریبا متخصص بازیگر که با اجرای برنامه تلویزیونی "مکث" مهمان مخاطبان روزه‌دار است با بیان مطلب فوق گفت: ماه رمضان ماهی است که عموم مخاطبان به لحاظ روحی به نوعی آرامش نیاز دارند و چه خوب است که برنامه‌های گفتگومحور هم به سمت ایجاد آرامش بروند.

متخصص ادامه داد: برنامه "مکث" که قبل از افطار از شبکه دوم روی آنتن می‌رود تلاش کرده در گفت‌وگو با هموطنانی که با اتفاقاتی خاص در زندگی روبه‌رو بوده‌اند درباره حال و هوای زندگی آنان و چگونگی برخورد با مشکلات و سختیها پرس و جو کند. "مکث" برنامه‌ای است که نه با رقیق کردن احساسات بلکه با زیر ذره‌بین بردن عامل مقاومت و ایستادگی هموطنان به مخاطب امید دهد.

بازیگر "تولدی دیگر" و "زمانه" در پاسخ به اینکه بازخوردش از مخاطبان "مکث" چطور بوده بیان داشت: آنها که دیده‌اند اظهارلطف کرده‌اند چون مردم ما عموماً مردمی محترم هستند که همیشه به هنرمندان‌شان ارادت دارند. در مورد "مکث" هم اینکه راه برنامه‌های مشابه را نرفته و به دنبال اشک‌آوری نبوده مورد توجه قرار گرفته است.

متخصص درباره تفاوتهای اجرا و بازیگری گفت: در بازیگری و به‌خصوص در کار با کارگردانان شناخته‌شده اغلب همه‌چیز براساس متن فیلمنامه پیش می‌رود ولی در کار اجرا هرقدر هم که متن‌گرا باشید باید مقداری هم بر بداهه تمرکز کنید تا موقعیت‌های پیش‌بینی‌نشده‌ای که ایجاد می‌شود را به نفع برنامه جلو ببرید.

بازیگر "باغ گیلاس" و "آوای فاخته" با بیان اینکه دیده شدن برنامه خیلی مهمتر است از دیده شدن مجری گفت: در بازیگری هم‌ معتقد هستم به اینکه اهمیت محصول نهایی خیلی بیشتر از اهمیت دیده شدن بازیگران است. در اجرا نیز باید خیلی مراقب بود که خودنمایی در کار نباشد و کاری کرد که محتوای برنامه موردتوجه قرار گیرد.

متخصص ابراز امیدواری کرد: تمام سعی خودم به‌عنوان مجری در "مکث" این بود که مخاطب برای دقایقی هم که شده وضعیت خود را دریابد و بفهمد چقدر جلوتر از بسیاری هموطنان است. در دوروبرمان کم نیستند آدمهایی که شرایطی دشوار دارند ولی همواره امیدوارند و باانگیزه به اطراف نگاه می‌کنند. کمی دقت بر احوال این همنوعان حالمان را خوب می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.