دفتر اطلاع رسانی "بسمه بنت سعود بن عبد العزیز آل سعود" شاهزاده بازداشتی سعودی در ریاض اعلام کرد، هرگونه ارتباط با شاهزاده بسمه پس از آنکه از پادشاه سعودی آزادی خود و دخترش را خواستار شد،قطع شده و هیچ اطلاعاتی درمورد وضعیتش در دست نیست.

هیچ کس نمی داند چه بر سر شاهزاده بسمه آمده است

قدس آنلاین: دفتر اطلاع‌رسانی بسمه بنت سعود بن عبد العزیز آل سعود، شاهزاده سعودی اعلام کرد:  تاکنون اطلاعاتی درباره وضعیت سلامتی و حقوقی او در دست نداریم و از تصمیم‌سازان و مقام‌های ذی‌ربط در این ماه مبارک می‌خواهیم وضعیت شاهزاده بسمه بنت سعود و دخترش سهود را مورد توجه قرار دهند.

دستیار نزدیک به شاهزاده بسمه در گفتگو با سایت آمریکایی"بیزنس اینسایدر" گفت، شاهزاده بسمه از زمانیکه اقدام به انتشار توییت‌هایی در ماه آوریل کرد که در آن به جهان گفته بود، بدون اینکه جرمی مرتکب شود در زندان بدنام الحائر در ریاض، پایتخت عربستان بازداشت شده، ارتباطش با جهان بیرون قطع شده است.

این منبع به سایت آمریکایی گفت، حساب توییتری شاهزاده هک  و همه توییت‌های آن حذف شده است اما دفتر رسانه‌ای حساب را مجددا بازگرداند و درخواست‌های پیاپی شاهزاده به پادشاه سعودی و جهان برای آزادی خود و دخترش را مجددا منتشر کرد.

این سایت در گزارش خود آورده است که یک از اعضای خانواده شاهزاده بسمه پیش از این گفته بود که بازداشت شاهزاده، تلاشی برای ممانعت وی از مطالبه حق ارث پدر فقیدش شاهزاده سعود است که میلیاردها یورو ارزش دارد.

بیزنس اینسایدر از مدیریت زندان‌ها در عربستان و سفارت سعودی در واشنگتن خواست تا به این ادعاها پاسخ دهند اما هیچکدام از  آنها تاکنون پاسخی نداده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.