مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) مشهد گفت: بیماران کرونایی بستری شده در این بیمارستان روز چهارشنبه با تعداد ۲۵ نفر به کمترین حد خود رسید.

تعداد بیماران کرونایی بیمارستان قائم (عج) مشهد به کمترین حد خود رسید

به گزارش قدس آنلاین، حسن خداپرست اظهار کرد: در دوران شیوع کرونا بیمارستان قائم (عج) مشهد به عنوان یکی از مراکز اختصاصی درمان کرونا در این شهر تعیین شد و از اواخر اسفند پارسال ۴۰ تخت آی.سی.یو برای بیماران بدحال کرونایی در این بیمارستان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در اوج این بیماری روزانه ۹۴ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری می‌شد اما با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس فعالیت این بیمارستان از هفته گذشته به حال عادی بازگشته و جای نگرانی برای مراجعه کنندگان نیست.

مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) مشهد گفت: در حال حاضر بخش‌های آی.سی.یو و دیگر بخش‌هایی که به بیماران کرونایی اختصاص داده شده بود، پاکسازی شده و در اختیار بیماران غیرکرونایی قرار گرفته است و اکنون ۶۰۰ بیمار غیر کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.

وی افزود: از نیمه اسفند ماه پارسال تاکنون حدود یک هزار و ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند.

خداپرست با بیان اینکه تا رسیدن به وضعیت سفید فاصله داریم ادامه داد: خواسته ما از مردم این است که همچنان اصول بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت دست را برای پیشگیری از بیماری کرونا رعایت کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.