نایب رئیس هیأت کبدی خراسان رضوی از حضور تیم بانوان این استان در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان خبرداد.

حضور تیم بانوان کبدی ساحلی خراسان رضوی در مسابقات کشور

به گزارش قدس آنلاین، با اعلام رئیس فدراسیون کبدی برای نخستین‌بار زنان کبدی‌کار ایران به بازی‌های ساحلی آسیا که مهرماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند. 

باتوجه به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در تیر ماه، آیناز رستگار درخصوص شرایط بانوان کبدی‌کار خراسان رضوی  گفت: باتوجه به اینکه قرار است تیم ملی کبدی ساحلی بانوان برای نخستین‌بار به بازی‌های آسیایی اعزام شود ما نیز در نظر داریم تا در مسابقات کبدی ساحلی کشور در بخش بانوان شرکت کنیم تا مستعدین این رشته بتوانند به تیم ملی راه یابند.

نایب رئیس هیأت کبدی خراسان رضوی با بیان اینکه هنوز اجازه فعالیت به رشته کبدی داده نشده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه رشته کبدی جز رشته‌های پر برخورد است هنوز اجازه فعالیت به ما داده نشده اما هیأت خراسان رضوی باتوجه به شناختی که نسبت به ورزشکارانش در لیگ برتر کسب کرده، بازیکنانی که شانس بیشتری برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی کبدی ساحلی را دارند زیر نظر مربی تمرینات انفرادی را دنبال می‌کنند و تلاش کرده آمادگی این بازیکنان را حفظ کند.

وی خاطرنشان کرد: سبزاور از شهرستان‌های فعال در رشته کبدی است و زمین ساحلی برای تمرینات دارد و بلافاصله بعد از اجازه ستاد ملی کرونا برای آغاز فعالیتمان اردویی چند روزه برای تیم بانوان برگزار خواهیم کرد تا بازیکنانمان با هماهنگی بتوانند در مسابقات شرکت کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.