مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: تأمین آب روستاهـای تحت پوشش شـرکت آبفای مشهد با مجموعه ای از اقدامات اضطراری در دستور کار قرار دارد.

اقدامات اضطراری شرکت آبفای مشهد برای تأمین آب روستاهای اطراف مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی آبفا مشهـد، مهندس حسین اسماعیلیان افزود: از ابتدای سال جاری به منظور تامین آب شرب روستاهای شهرستان مشهد و همچنین پایداری خدمات، با یکپارچه سازی شرکت های آبفای روستایی و شهری، ۲۲۲ روستا به همراه ۳ شهر با جمعیتی قریب به ۲۵۰ هزار نفر و بیش از ۹۰ هزار اشتراک تحویل شرکت آبفای مشهد شده است.

وی ادامه داد: در این مدت مشکلات و کمبودهای این روستاها شناسایی شده و در قالب برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت درحال رفع آن هستیم.

اسماعیلیان عنوان کرد: از۲۲۲ روستا، ۱۴۰ روستا با مشکل مواجه هستنـد که برای رفـع مشکل آن اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

مدیرعامل آبفای مشهد ادامه داد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته اقداماتی چون حفاری چاه های جدید، اجرای عملیات اصلاح شبکه، احداث ایستگاه های پمپاژآب، احداث مخازن جدید و همچنین تعویض و تعمیرات الکتروپمپ ها صورت خواهد گرفت تا به امید خداوند در آینده نزدیک شاهد ارائه خدمات پایدار آبرسانی به روستانشینان عزیز باشیم.

وی گفت: با توجه به گرم شدن هوا، اگر روند افزایشی مصرف آب ادامه یابد علیرغم عدم مشکل در تامین آب، ممکن است با بروز مشکل در ظرفیت شبکه مواجه شویم، لذا از کلیه شهروندان عزیز تقاضا داریم مدیریت مصرف را در دستور کار خود قرار داده و از مصارف غیرضروری پرهیز نمایند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.