به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، دویست و سی و هشتمین مسابقه فرهنگی «خط حزب‌الله» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مسابقه «خط حزب‌الله» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه فرهنگی خط حزب‌الله شماره ۲۳۸ در راستای آگاهی و آشنایی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون جلسه‌ای که مهر ماه سال ۱۳۶۷ در محضر امام خمینی‌(قدس سره) با حضور سران قوا، نخست وزیر وقت و مرحوم حاج احمد آقا خمینی برگزار شد طراحی و به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم امام هشتم (ع) برگزار می‌شود.
نشریه‌ «خط حزب‌الله» تلاش دارد تا با بهره‌گیری بی‌واسطه از اندیشه‌ها و بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، راهبردها، رویکردها و مواضع مناسب با رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی کشور، منطقه و جهان را به جامعه انقلابی کشور پیشنهاد کند بنابراین معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی نیز در راستای تحقق این اهداف به‌صورت هفته‌ای میزبان مسابقه «خط حزب‌الله» در حرم مطهر رضوی است.
آخرین مهلت شرکت در دویست و سی و هشتمین مسابقه فرهنگی «خط حزب‌الله» ۱۴ تیرماه ۱۳۹۹ هست و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه فرهنگی می‌توانند پس از تکمیل پاسخنامه برگه مسابقه را به صندوق‌های مخصوص مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر بیندازند یا به صندوق پستی ۳۵۱ - ۹۱۷۳۵ ارسال کنند و یکی از برندگان این مسابقه فرهنگی باشند.
قرعه‌کشی این مسابقه به‌صورت روزانه انجام‌شده و نتیجه از طریق سامانه ذکر شده به اطلاع برندگان ابلاغ می‌شود.
یادآور می‌شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، انتشار پوستر و کارت پستال ازجمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی است که در طول سال به زائران و مجاوران امام رضا (ع) ارائه می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.