رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی از پاسخگویی حضوری به سؤالات شرعی و اعتقادی زائران در حرم مطهر رضوی خبر داد.

پاسخگویی حضوری به سؤالات شرعی و اعتقادی زائران در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی حسن‌زاده با اشاره به اینکه پاسخگویی به سؤالات دینی زائران یکی از دغدغه‌های مهم معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است، عنوان کرد: پاسخگویی به سؤالات زائران و مخاطبان هیچ‌وقت تعطیل نشده و درزمانی که حرم به خاطر ویروس منحوس کرونا بر روی زائران بسته بود این مهم از طریق سامانه‌های تلفنی، پیامکی و پخش زنده شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.
وی ادامه داد: اکنون‌که درب‌های حرم به روی زائران باز است افزون بر پاسخگویی تلفنی و پیامکی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی دو نوبت به سؤالات دینی زائران به‌صورت حضوری پاسخ داده می‌شود.
رئیس اداره پاسخگویی افزود: واحد پاسخگویی به سؤالات اعتقادی و شرعی خواهران هرروز ساعت ۷ تا ۱۰ و ۱۷ تا ۲۰ در صحن جمهوری، بست شیخ طبرسی، بست شیخ طوسی و سه‌ضلعی غدیر آماده خدمت‌رسانی به زائران است.
وی گفت: واحد پاسخگویی به سؤالات اعتقادی و شرعی برادران نیز هرروز ساعت ۷ تا ۱۰ و ۱۷ تا ۲۳ در سه‌ضلعی صحن غدیر، بست نواب و از ساعت ۲۰ تا ۲۳ در بست شیخ طوسی و طبرسی دایر است.
حسن‌زاده ادامه داد: مخاطبان عزیز از سراسر کشور جهت بهره‌مندی از واحد پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی حرم مطهر رضوی می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه تلفنی ۳۲۰۲۰ تماس حاصل نمایند و یا به شماره ۳۰۰۰۲۰۲۰ پیامک ارسال کنند.
وی تأکید کرد: در صورت ارسال پیامک مخاطبان باید همراه سؤال شرعی، نام مرجع تقلید خود را هم بیان کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.