رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ورود نهادهای نظارتی به امور مدیریت شهری این کلانشهر در دوره پنجم شورای اسلامی طی ۲۰ سال نظام مدیریت شهری در مشهد بی‌سابقه است.

ورود نهادهای نظارتی به امور مدیریت شهری بی‌سابقه است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در همه ادوار شورای شهر و مدیریت شهری در مشهد تلاش‌های بسیار صورت گرفته ‌است و در این دوره نیز اقدامات شاخصی از جمله بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی مشهد پس از ۲۰ سال توقف، بازکردن گره بولوار نماز و اتمام خط دوم قطارشهری و اجرای خطوط سوم و چهارم آن انجام شد.
وی ادامه داد: از یک سو سخنان امیدوارکننده‌ای می‌شنویم که دست کسانی که نویدبخش  امید برای شهر هستند را می‌بوسیم و از سویی مواردی مطرح می‌شود که انگیزه کار را از مدیران می‌گیرد. نباید اجازه داد فضای هم‌افزایی در شهر خدشه دار شود باید کمک و همراهی کنیم تا خدمت بدون منت به مردم انجام شود.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری شرایط طاقت فرسایی را تحمل می‌کند، شرایط کرونا، مشکلات اقتصادی مردم و عهدی که با مردم برای خدمت حداکثری بسته‌ایم اجازه نمی‌دهد کام مردم را با بیان شرایط تلخ کنیم.
وی افزود: بارها تاکید کرده‌ایم با سوء استفاده شخصی توسط مدیران در هر رده‌ای مخالف هستیم که مصوبات و اصلاح فرایندها در ین دوره شورا گواه این موضوع است.
حیدری با بیان اینکه اعتبار عمرانی پروژه‌های سال جاری شهرداری مشهد ۸۰ هزار میلیارد ریال است ادامه داد: این منابع با رنج و مشقت تامین می‌شود، مدیران و جوانان فعال را بی‌انگیزه و ناامید نکنید.
وی گفت: در شرایطی که همه شیپور ناامیدی می‌زنند، یک مجموعه پای کار آمده و امید می‌بخشد، شایسته نیست آنها را بی انگیزه و مدیران را محافظه کار کنید، با این اقدام مردم متضرر می‌شوند.
رییس شورای شهر مشهد افزود: مچ گیری هنر نیست، حفظ آبروی مدیران و جوانانی که کار می‌کنند وظیفه همه است، در کار بزرگ خطا نیز اتفاق می‌افتد، می‌توان به وظایف و خدمات جاری اکتفا کرد تا خطایی نیز اتفاق نیفتد اما اگر بخواهید کار و اقدامات مهمی انجام شود برخی خطا و نارسایی‌هایی نیز شکل می‌گیرد.
وی ادامه داد: به عنوان نماینده مردم در شکل گیری هر تخلفی در کنار دستگاه قضایی هستیم، فضای هم افزایی که تاکنون شکل گرفته باید با همراهی همه تداوم یابد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.