آتش نشان مشهدی در حین ماموریت به دلیل برخورد یک دستگاه خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

مجروح شدن آتش نشان مشهدی در حین ماموریت

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: دقایقی مانده به بامداد دیروز حادثه نشت سوخت از یک خودرو در میدان جمهوری اسلامی شهر مشهد به‌سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۴۷ آتش‌نشانی به‌محل حادثه اعزام شدند.

آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود : آتش نشانان با حضور در محل، در حین انجام عملیات پیشگیرانه بواسطه نشت سوخت از خودرو و اقدامات ایمنی لازم در محل بوده اند که یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ بدون توجه به علائم هشدار دهنده توسط آتش نشانی، با یکی از آتش نشانان حاضر در صحنه ماموریت برخورد که این اتفاق منجر به مصدومیت این آتش نشان مشهدی از ناحیه سر، صورت و پا می شود که بلافاصله دیگر آتش نشانان حاضر در صحنه به یاری وی شتافته و ضمن درخواست حضور فوری اورژانس از طریق شبکه بی سیم ، امداد رسانی اولیه به این آتش نشان انجام می دهند.

آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود : با حضور تکنسینهای اورژانس، این آتش نشان به سرعت به بیمارستان منتقل و خوشبختانه وضعیت جسمانی این آتش نشان پس از عمل جراحی انجام شده بر روی وی مساعد است و علت دقیق حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

وی از همه شهروندان تقاضا کرد به محض رویت خودروهای آتش‌نشانی بخصوص در بزرگراه ها یا تجمع خودروهای امدادی در سطح شهر ، سرعت مطمئنه را رعایت کرده و با احتیاط از کنار صحنه حادثه بدون توقف بی مورد عبور کنند.

منبع: صداوسیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.