نماینده مردم بردسکن، کاشمر ،خلیل آباد وکوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین دغدغه نمایندگان مردم در مجلس یازدهم رفع مسائل اقتصادی وکاهش مشکلات معیشتی مردم است.

حل مشکلات اقتصادی اولین دغدغه نمایندگان در مجلس یازدهم / با تعامل دولت و فرهنگ کار جهادی بزودی شاهد تحرکی سالم در اقتصاد خواهیم بود

حجت الاسلام جواد نیک بین، در حاشیه بازدید از ۵ روستای سیف آباد، محمد آباد، عبدل آباد، فیروز آباد و خرم آباد از توابع بخش شهرآباد بردسکن، به خبرنگار ما گفت: دغدغه نمایندگان مردم در دوره یازدهم توجه به اقتصاد مردم و امنیت معیشتی برای آنها  است.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس یازدهم عزم خود را جزم کرده اند  تا با تعامل دولت دوازدهم در جهت رفع مشکلات اقتصادی و تسهیل فعالیت ها دراین حوزه  تلاش کنند و از تمام توان خود در این زمینه استفاده خواهند کرد.

نماینده مردم بردسکن، کاشمر ،خلیل آباد وکوهسرخ در مجلس یازدهم با تاکید بر شفاف سازی در جهت خدمت رسانی به مردم  اظهارکرد: با سطوحی که خود دارای مشکل باشد، کار کردن سخت است ولی توجه قوه قضائیه و نگاه نظارتی مجلس شورای اسلامی به عنوان دوبال تیز بین مراقب خواهند بود در بدنه های اجرایی کشور، انحراف کمتری رخ دهد.

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه قاطعیت قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده های قضایی قابل تقدیر است،  اظهار کرد: با تعامل دولت ، فرهنگ کار جهادی و تاکید بر  قوانین کار گشا که دراین دوره نمایندگان برآنها توجه دارند به زودی شاهد تحرکی سالم در اقتصاد کشور خواهیم بود و  تولید واشتغال مناسبی در کشور به ثمر خواهد نشست.

وی  عضویت خود  در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را قطعی عنوان کرد و افزود: برای عضویت در کمیسیون کشاورزی نیز ثبت نام خواهم کرد.

حجت الاسلام نیک بین در خصوص مطرح شدن استاندار خراسان رضوی به عنوان گزینه احتمالی وزارت صمت ،بیان داشت: از آن جا که رزم حسینی فردی با پشتکار قوی ،توانمند ، با جسارت ،جهادی و از نیروهای ارزشی نظام است، گزینه مناسبی برای تصدی پست وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد و ما نیز  از این پیشنهاد دولت استقبال خواهیم کرد و قطعا با توجه به توانمندی های رزم حسینی، اغلب نمایندگان مجلس نیز با این موضوع موافق خواهند بود .

وی  در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه طرح های اقتصادی رزم حسینی در استان ممکن است ابتر بماند، اظهار کرد: اینگونه نیست، زیرا در صورت انتخاب وی به عنوان وزیر صمت  همین فعالیت های اقتصادی در قالب گسترده تر در کل کشور و از جمله خراسان رضوی  برنامه ریزی و اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.