۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 711744

منتقد شماره یک کارلوس کی‌روش یک‌بار دیگر به واسطه ناکامی در رقابت‌های لیگ برتر مجبور به استعفا شد تا مشخص شود مربیگری در فوتبال به حرف و استدلال‌های روی کاغذ نیست بلکه این کار نیاز به استعداد و توانمندی دارد که هر کسی از آن برخوردار نیست!

قدس آنلاین: منتقد شماره یک کارلوس کی‌روش یک‌بار دیگر به واسطه ناکامی در رقابت‌های لیگ برتر مجبور به استعفا شد تا مشخص شود مربیگری در فوتبال به حرف و استدلال‌های روی کاغذ نیست بلکه این کار نیاز به استعداد و توانمندی دارد که هر کسی از آن برخوردار نیست!

مجید جلالی که از هفته هفتم لیگ نوزدهم سرمربی گل‌گهر شد تنها سه برد بدست آورد و البته هشت باخت هم در کارنامه‌اش ثبت شد تا یکی از مربیان ناکام فوتبال ایران در فصل جاری لقب گیرد.

با این حال مربی مستعفی گل‌گهر همچنان فرضیه‌های خود را به عنوان نسخه‌های شفابخش فوتبال ملی ارائه می‌دهد و در اوج ناباوری برخی برنامه‌های تلویزیونی بدون در نظر گرفتن توانمندی فردی و کارنامه افراد از این اظهارات به عنوان بحث‌های ناب کارشناسی یاد می‌کنند. در حالی که حقیقت امر نشان می‌دهد تنها بی‌کارنامه‌ها در فوتبال ایران ادعا می‌کنند.

مصداق این رفتار را می‌توان در اظهارنظر مجید جلالی در هفته گذشته مشاهده کرد که گفته بود: کی‌روش طی هشت سالی که در ایران بود کار خاصی برای فوتبالمان انجام نداد!

این ادعای خنده‌دار و تأمل برانگیز در حالی از سوی مجید جلالی مطرح شد که ایران در دوره مربیگری کارلوس کی‌روش دوبار به‌راحتی و بدون هیچ استرسی به جام جهانی صعود کرد. جلالی در حالی به کی‌روش حمله می‌کند که تیم ملی ایران در دوره سرمربی پرتغالی یک سال و نیم به هیچ حریفی نباخت و حتی گلی دریافت نکرد و به معنای واقعی کلمه در جام جهانی روسیه آبروداری کردیم!

اما سؤالی که امروز باید مجید جلالی به آن پاسخ دهد این است که شما چه کار کردید آقا معلم عزیز! کارنامه فنی خود را در گل‌گهر ملاحظه کرده‌اید؟ نتیجه بازی برابر پیکان را به یاد دارید؟

حالا عیار فنی  شما برای همگان عیان شده است، تیم متمول گل‌گهر با تفکرات شما و نسخه‌های اعجاب انگیز جنابتان در رده پانزدهم جدول قرار گرفته و در آستانه سقوط است پس چه کاری راحت‌تر از اینکه با استعفا از مهلکه فرار کنید.

آقا معلم عزیز! تاکنون به این فکر کرده‌اید که آیندگان و فرزندان این سرزمین در سال‌های نه چندان دور درباره شما و همفکرانتان چگونه قضاوت خواهند کرد؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی زارعی ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    0 0
    مطلب کاملا صحیح بود. ایکاش نویسنده اشاره ای میکرد که جلالی در دوران مربیگری برانکو هم منتقد اصلی جلالی بود و حتی نامه ای به رئیس جمهور وقت نوشت که خودش جای برانکو مربی تیم ملی بشه!!!