با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم زمزمه‌های جدایی برخی بازیکنان از تیم‌های فعلی خود و احتمال پیوستن آن‌ها به تیم‌های مدعی بسیار زیادتر از قبل شنیده می‌شود، هرچند هیچ یک از بازیکنان اصل موضوع را تأیید نمی‌کنند اما با کالبدشکافی رفتار و نوع حرکات آن‌ها در تیم‌های حال حاضرشان ماجرا تا حدود زیادی علنی می‌شود.

قدس آنلاین: با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم زمزمه‌های جدایی برخی بازیکنان از تیم‌های فعلی خود و احتمال پیوستن آن‌ها به تیم‌های مدعی بسیار زیادتر از قبل شنیده می‌شود، هرچند هیچ یک از بازیکنان اصل موضوع را تأیید نمی‌کنند اما با کالبدشکافی رفتار و نوع حرکات آن‌ها در تیم‌های حال حاضرشان ماجرا تا حدود زیادی علنی می‌شود.

*جدایی دانشگر؟

در تازه ترین اخبار دریافتی شنیده می‌شود، پس از درگیری لفظی دانشگر با وریا غفوری در تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با نساجی که منجر به اخراج این بازیکن از تمرینات توسط فرهاد مجیدی شد مدافع استقلال خیال ماندن در این تیم را ندارد به همین دلیل به نظر می‌آید او را در فصل بیستم باید در تیمی دیگر مشاهده کرد.

*سپاهان یا شهرخودرو

اما مقصد بعدی محمد دانشگر کجاست؟ عده ای خیلی زود نام سپاهان را مطرح کردند اما گزینه اول دانشگر برای ادامه فوتبالش شهرخودرو مشهد است، گفته می‌شود رفاقت و دوستی دانشگر با رحمتی سبب شده او به شهرخودرو بسیار نزدیک شود، هرچند برخی اعتقاد دارند استوری روز شنبه وی و تگ کردن دو تن از نزدیکان قلعه‌نویی در این استوری یک پیام روشن و واضح دارد!

*جانشین نعمتی و مرادمند؟

اما برخی با اشاره به اینکه علی نعمتی به احتمال زیاد به جمع بازیکنان یحیی گل محمدی اضافه خواهد شد معتقدند دانشگر با توصیه مشورتی رحمتی به شهرخودرو ملحق خواهد شد تا کمربند دفاعی این تیم مستحکم‌تر از قبل شود.

*موضع آبی‌ها

در این میان دو دستگی میان هواداران استقلال نیز بر سر ماندن و نماندن او به وجود آمده تا دانشگر به عنوان یک بازیکن پرحاشیه در جمع سه بازیکن پرحاشیه قرار گیرد. برخی هواداران استقلال با اشاره به سابقه اخراج او توسط استراماچونی معتقدند وی باید از استقلال جدا شود اما طیف دیگری معتقدند حضور وی به دلیل اختلاف سلیقه عمده اش با فرهاد مجیدی است. آن‌ها برای اثبات فرضیه خود می‌گویند همه چیز از استوری اول دانشگر شروع شد که تصویر استراماچونی را منتشر کرد به همین دلیل اختلاف میان او و سرمربی اوج گرفت، پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی بسیاری تصور می‌کردند با توبیخ و جریمه مالی دانشگر به تمرینات اضافه شود اما مرادی و بلبلی به تمرین برگشتند تا همچنان دانشگر برنگردد.

*در فهرست سیاه فرهاد

شنیده می‌شود فرهاد مجیدی به شدت با رفتارهای دانشگر مخالف است و استوری قلعه نویی و تگ کردن پسر قلعه نویی و فرد پرحاشیه را معنادار می‌داند از این رو با بازگشت وی مخالفت کرده تا شایعه‌ها و گمانه زنی‌ها در ارتباط با جدایی دانشگر به اوج برسد.

اگر فرهاد مجیدی بتواند برابر ادعای سعادتمند در استقلال ماندگار شود قطعاً باید جدایی این بازیکن را قطعی دانست اما اگر مجیدی نباشد اوضاع کاملاً متفاوت است و آن وقت حق انتخاب با دانشگر است که در تهران بماند یا به مشهد سفر کند.

اما نکته بسیار تعجب برانگیز سکوت مرموز کادر مدیریتی باشگاه در قبال این اتفاقات است، احمد سعادتمند که وعده داده بود هیچ بازیکنی از تیمش جدا نخواهد شد حالا به ساکت‌ترین فرد در این ماجرا تبدیل شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.