نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: بهره‌مندی ۹۸ درصدی از آب شرب تنها روی کاغذ است و زمانی که به روستاها می‌رویم، به دلایل متعددی آب شرب ندارند.

بهره‌مندی ۹۸ درصدی از آب شرب تنها روی کاغذ است/ روستاها آب ندارند

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اصغر عنابستانی امروز در آئین ارتقای بخش ششتمد سبزوار به شهرستان و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان گفت: علاوه بر اعتبار عادی باید نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های تازه تأسیس وجود داشته باشد، درگذشته ردیف اعتبار ویژه برای شهرستان‌های تازه تأسیس وجود داشت ولی متأسفانه این موضوع در بودجه مطرح نیست.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به اینکه ساختمان فرمانداری در شهرستان ششتمد وجود ندارد، لذا باید فکری برای این موضوع انجام دهیم، زیرا باید ساختمانی در شأن مردم ششتمد وجود داشته باشد، اظهار کرد: در حوزه زیرساخت‌ها همچون راه‌ها در حوزه انتخابیه سبزوار به ویژه ششتمد، وضعیت مطلوب نیست، این در حالی است که راه‌ها از زیر ساخت‌های مهم توسعه است.

وی افزود: بخش شامکان ششتمد ایجاد شده که دهستان ربع شامات برای رفت و آمد به این بخش فاقد محور مواصلاتی مناسب است که رفع این مشکل باید در دستور کار سریع قرار بگیرد.

عنابستانی با اشاره به اینکه بهره‌مندی ۹۸ درصدی از آب شرب تنها روی کاغذ است و زمانی که به روستاها می‌رویم، به دلایل متعددی آب شرب ندارند، بیان کرد: در حوزه آبرسانی کارهای خوبی شده، ولی مدت زیادی روستاهای این بخش فاقد بهره‌مندی از آب شرب بوده‌اند.

در ادامه احمد برادران با اشاره به اینکه با پیگیری‌های فراوان ارتقای ششتمد به شهرستان تحقق یافت، بیان کرد: بخش شستمد در شرایطی تبدیل به شهرستان شده که با وجود محدودیت‌ها زیر ساخت‌های آن طی سال‌های گذشته تحقق یافته است.

فرماندار سبزوار گفت: یکی از مشکلات شهر ششتمد تأمین آب شرب پایدار آن بود که با اعتبار افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال سال گذشته با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.