مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: تاکنون تنها ۶ بازار ناایمن در سطح این کلانشهر برای ایمن‌سازی ابنیه و تاسیسات ساختمانی خود تشکیل پرونده داده‌اند.

از میان ۱۲ بازار ناایمن در مشهد تنها ۶ بازار به فکر ایمن سازی افتادند
به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم امیر عزیزی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: پس از اعلام ضرب‌العجل شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد برای ایمن‌سازی اماکن عمومی این کلانشهر، در مرحله نخست ۱۲ بازار ناایمن در سطح مشهد شناسایی و اعلام شدند.
او افزود: مهلت قانونی برای ایمن‌سازی این بازارها هفته آینده به پایان می‌رسد، اما تاکنون فقط متولیان شش بازار برای ایمن‌سازی تشکیل پرونده داده‌اند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد به ورود دادگستری به موضوع ایمن‌سازی اماکن در این کلانشهر اشاره کرد و ادامه داد: در صورت بی‌توجهی مالکان اماکن ناایمن اقدامات قضایی و پلمب صورت خواهد گرفت.
عزیزی بیان کرد: موضوع ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن در مشهد از تیر ماه گذشته با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.
بر اساس اعلام سازمان آتش‌نشانی مشهد "سرای عزیز الله‌ اف واقع در کوچه عباس‌ قلی خان، پاساژ فیروزه واقع در چهارراه شهدا، مجموعه ۱۱ سرای تجاری در محدوده خیابان هفده شهریور، بازار حضرتی واقع در خیابان نواب صفوی، بازار مرکزی واقع در چهارراه شهدا، پاساژ مدرس واقع در خیابان چهار طبقه، بازار مولوی واقع در بلوار مصلی، پاساژ فردوسی واقع در چهاراه خسروی، بازار حکیم و مجتمع تجاری امینی واقع در ابتدای خیابان امام خمینی (ره)، بازار رضا واقع در میدان بیت ‌المقدس و مجتمع مسکونی تجاری زیست خاور واقع در میدان شریعتی" به عنوان مجتمع‌های ناایمن در مشهد معرفی شده‌اند.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.