رییس کل دادگستری خراسان‌رضوی طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خواست در مورد مدیرانی که در زمینه حفظ حقوق بیت المال سهل‌انگاری می‌کنند پرونده قضایی تشکیل دهد.

سهل‌انگاری مدیران خراسان رضوی در حفظ بیت‌المال پیگرد قضایی دارد

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی صادقی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال اعلام کرد: دادستانی باید با کمک دستگاه‌های نظارتی بررسی دقیقی در خصوص عملکرد مدیران و مسوولان سازمان‌های متولی زمین، اراضی ملی و منابع طبیعی انجام دهد و در خصوص وقوع افعال و ترک فعل‌هایی که منجر به تضییع حقوق مردم و بیت المال شده پرونده قضایی تشکیل داده و با این گونه مسوولان برخورد کند.

وی افزود: جلسات متعددی با مدیران  سازمان‌ها و نهادهای مختلف توسط دستگاه قضایی در سطوح مختلف برگزار شده و مکرر از آنها خواسته شده است تا با اعمال نظارت موثر و مستمر از هرگونه تضییع حقوق عمومی از جمله در زمینه اراضی ملی و منابع طبیعی، انفال و اوقاف پیشگیری کنند.
اوادامه داد: هرچند در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است اما در برخی از موارد شاهد برخی کم کاری‌ها و کاستی‌ها هستیم و به همین دلیل از دستگاه‌های نظارتی خواسته شده ضمن بررسی‌های دقیق، هرگونه تخلف در این زمینه را اعلام و دادستان مرکز استان برخوردهای قانونی لازم را اعمال کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.