همدان- مدیر پیشگیری از وقوع جرم استان همدان گفت: کارگاه‌های ملی سبک زندگی اسلامی ویژه زوجین در شرف طلاق توسط موسسات طرف قرارداد معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان برگزار شد.

کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی ویژه زوجین درشرف طلاق درهمدان برگزارشد

 به گزارش قدس آنلاین  حسین عسگری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروزه طلاق توافقی به دلایلی از جمله مشکلات اقتصادی، عدم آموزش مهارت‌های اداره زندگی، دخالت والدین، پایین بودن آستانه تحمل زوجین، توقعات بالای زوجین از یکدیگر و ... تبدیل به آسیب در جامعه شده است.

وی ادامه داد: لذا با هدف افزایش خدمات روانشناسی مستندا به ماده ۲۵ دستورالعمل راه‌اندازی مراکز مشاوره خانواده با استفاده از مدرسین مجرب و آموزش دیده ملی تعداد ۲۰ کارگاه مبتنی بر مهارت‌های سبک زندگی اسلامی برگزار گردید و بلحاظ استقبال زوجین از مباحث طرح شده توسط بنیاد صیانت و تحکیم خانواده و موسسه سایبان مهر مشاوره‌های حضوری توسط مدرسین و کارشناسان حوزه تربیتی و روانشناسی بعمل می‌آید.

 مدیر پیشگیری از وقوع جرم استان همدان : زوجینی که دادخواست طلاق توافقی دارند توسط دادگاه به این مراکز مشاوره معرفی می‌شوند زیرا برخی از این زوجین به دلیل اختلافات و سوء تفاهماتی که قابل رفع است، با حضور در این جلسات میتوان انها را به صلح و سازش هدایت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.