استاندار خراسان رضوی گفت؛ با توجه به وضعیت جاده ترانزیتی مشهد به سرخس و ترغیب سرمایه گذاران برای ورود به شهرستان، نیازمند برقراری پرواز مستقیم تهران به سرخس هستیم.

برقراری پرواز تهران سرخس و توسعه فعالیت‌های اقتصادی

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در بازدید از واحدهای عملیاتی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و واحدهای فراوری گوگرد و نشست توسعه مثلث اقتصادی گفت: دلیل اصلی ورود نکردن سرمایه گذاران به شهرستان مرزی سرخس نامناسب بودن وضعیت این جاده است و در زمینه اجرای پروژه‌های مختلف ما مسئولین حرف می‌زنیم، اما عمل نمی‌کنیم، اما باید برای ورود سرمایه گذاران خط پروازی تهران-سرخس برقرار شود.

او افزود: نقطه صفر مرزی شهرستان سرخس امکانات بسیاری در حوزه‌های اقتصادی دارد و بحث صدور مجوز منطقه آزاد اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس باعث ایجاد تحول و توسعه کسب و کار و اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: کشور ما نیازمند انجام فعالیت‌های اقتصادی برای ایجاد اشتغال پایدار است.

رزم حسینی بیان کرد: ما برای ایجاد هاب گوگردی در شهرستان مرزی سرخس آمادگی داریم تا سرمایه گذاران به این حوزه ورود پیدا کنند و شاهد بهره برداری خطوط تولید از محصول گوگرد مذاب شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.