رییس بیمارستان فارابی مشهد گفت: تاکنون بیش از ۱۱ هزار بیمار کرونایی تحت درمان قرار گرفته اند.

درمان ۱۱ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان فارابی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر کیومرث افسری افزود: این بیمارستان متعلق به تامین اجتماعی است بعد از درمان ۱۱ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان فارابی مشهدبیمارستان‌های امام رضا (ع) و شریعتی متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیشترین تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را پذیرش کرده است.

 

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون افزون بر چهار هزار سی. تی. اسکن مرتبط با بیماری کووید ۱۹ در این بیمارستان انجام شد.

وی افزود: طی این مدت علاوه بر بیماران کرونایی حدود ۴۰ هزار بیمار به اورژانس این بیمارستان مراجعه کردند.

 

دکتر افسری با بیان اینکه به علت شیوع کرونا تعداد مراجعان به بیمارستان فارابی مشهد ۵۰ درصد کاهش داشت ادامه داد: پیش از شیوع این ویروس روزانه هزار و دویست بیمار در درمانگاه‌های این بیمارستان پذیرش می‌شدند.

 

رییس بیمارستان فارابی مشهد، الزام استفاده ار ماسک برای همه افراد مراجعه کننده، انجام تب سنجی، ممانعت از ورود همراهان بیماران، توقف عیادت بیماران، نصب دستگاه‌های ضد عفونی در ورودی بیمارستان و رعایت فاصله گذاری بین صندلی‌ها در درمانگاه‌های تخصصی را از جمله اقدامات پیشگیرانه در این بیمارستان برشمرد.

بیمارستان فارابی مشهد وابسته به تامین اجتماعی خراسان رضوی با ۲۰۰ تخت بیمارستانی در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.