دیروز شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال به نشانه قانون منع جذب بازیکن یا مربی خارجی مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند.

رایزنی استقلالی‌ها برای استیضاح وزیر

سینا حسینی/

 دیروز شماری از هواداران تیم فوتبال استقلال به نشانه قانون منع جذب بازیکن یا مربی خارجی مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند.

این تعداد علیه وزیر ورزش و جوانان، صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و دیگر مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون شعار سر دادند و به تشویق استراماچونی پرداختند. پس از حضور مأموران نیروی انتظامی، هواداران متفرق شده و به سمت محل باشگاه استقلال رفتند.

*اختلاف عمیق

این در حالی است که اختلاف در هیئت مدیره استقلال امروز بیشتر از هر زمانی به چشم می خورد. با وجود غیبت سؤال برانگیز احمد سعادتمند در جلسه هیئت مدیره و سکوت مرموز وی در قبال ماجرای استراماچونی، مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به اتفاقات اخیر اقدام به انتشار دو استوری پر معنا و مفهوم کرد تا به نوعی راه خود را از سعادتمند جدا کند، وی ابتدا با انتشار تصویری از حجت نظری از وی حمایت کرد و مدعی شد وی هیچ برنامه ای برای مدیرعاملی در استقلال ندارد، اما استوری دوم وی حرف و حدیث زیادی به دنبال داشت، او با اشاره به ماجرای استراماچونی تأکید کرد هر کاری از دستش بر می آمده را انجام داده اما به دلیل اینکه قدرت اجرایی نداشته دیگر توان پیگیری کار را نداشته و باید سعادتمند پاسخگوی ابهامات موجود باشد.

*سعادتمند علیه وزیر

در همین حال اما انتشار یک گزارش کاملاً بحث برانگیز، از پیدایش اختلافات جدید مدیرعامل استقلال با شخص وزیر حکایت داشت.

در این گزارش آشکارا عنوان شده بود که احمد سعادتمند در جریان ملاقات با برخی نمایندگان به آن‌ها پیشنهاد داده استیضاح وزیر ورزش و جوانان را کلید بزنند و او آمادگی دارد به عنوان سرپرست وزارت هدایت این وزارتخانه را برعهده گیرد تا کاملاً با مجلس هماهنگ باشد. با افشای این اتفاق و رایزنی سعادتمند در بهارستان قاعده بازی به کلی به هم ریخت تا سعادتمند به این ترتیب گوشه رینگ قرار بگیرد.

*قرارداد ریالی با نوری

حالا اما یک سؤال بزرگ وجود دارد که آینده نیمکت استقلال به چه شکلی رقم خواهد خورد؟   سعادتمند و نزدیکانش در حوزه اجرایی سرسختانه قصد دارند الکس نوری را به عنوان گزینه آلترناتیو استراماچونی جا بیندازند، اما این کار نیاز به مجوز هیئت مدیره دارد، از طرفی فدراسیون و سازمان لیگ به شرطی حضور این مربی دو رگه ایرانی – آلمانی را می پذیرند که وی قراردادی ریالی با استقلال امضا کند، اتفاقی که الکس نوری به هیچ وجه زیر بار پذیرش آن نمی رود و رسانه‌ها نیز به شدت منتظرند ببینند اگر فدراسیون در برابر تصمیم خود عقب نشینی کرد، این تصمیم را به چالش بکشند تا علت دوگانگی موجود در مدل تصمیم گیری فدراسیون مشخص شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.