رئیس قوه قضائیه گفت: رفتار امروز آمریکایی ها در قبال توافقات پیشین، هم نقض فاحش «حقوق بین الملل» است هم نقض «حقوق معاهدات».اروپایی‌ها باید به انجام تعهداتشان در عمل پایبند باشند.

 رئیسی: بیانیه دادن اروپا کافی نیست/ باید در عمل به تعهداتشان پایبند باشند

قدس آنلاین؛ آیت‌الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت: بخشی از مشکلات امروز کشور ناشی از چشم دوختن به لبخند و یا خشم خارجی‌ها است؛ داشتن روحیه جهادی و کار انقلابی گره‌گشاست.

وی ادامه داد: ممکن است برخی به لفظ نگویند ولی عملا امیدشان به نتیجه انتخابات فلان کشور باشد. گره زدن رفع مشکلات داخلی به مسائل خارجی، اشتباه راهبردی است؛ رفتار امروز آمریکایی ها در قبال توافقات پیشین، هم نقض فاحش «حقوق بین الملل» است هم نقض «حقوق معاهدات».

رئیس قوه قضائیه گفت: اروپایی‌ها باید به انجام تعهداتشان در عمل پایبند باشند؛ بیانیه دادن و سخنرانی کافی نیست. باید انجام تکالیف اروپایی‌ها از آنها مطالبه شود.

رئیسی با بیان اینکه اقدام کشورهای خودفروخته منطقه در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمایش پستی و حقارت بود گفت: راهبرد امروز ما راهبرد «مقاومت فعال و مقتدرانه» در مقابله با دشمن و ساختن کشور با تکیه بر ظرفیتهای داخلی و حضور مقتدرانه و دفاع از حقوق ملت در مجامع بین المللی است. دفاع مقدس برای کشور تولید «قدرت» و «اقتدار» کرده است؛ از «ابزار قدرت» باید برای «ابراز قدرت»، هوشمندانه استفاده کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.