مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در پاسخ به اظهارات اخیر مصطفی تاجزاده عنوان کرد: در وبلاگم قضیه برخورد اتفاقی با آقای بهزادنبوی و گلایه‌هایش را از تاجزاده نوشتم که کلاً معتقد بود اظهارنظرهای این آدم را نباید جدی گرفت چون نمی‌تواند اَهَم و فی‌اَلاهَم کند.

بهزاد نبوی می‌گفت تاجزاده را نباید جدی گرفت

قدس آنلاین: محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما در صفحه شخصی خود نسبت به اظهارات اخیر مصطفی تاجزاده فعال سیاسی اصلاح طلب واکنش نشان داد.

رنجبران در این زمینه نوشت: حدود شش، هفت سال پیش در وبلاگم قضیه برخورد اتفاقی با آقای بهزادنبوی و گلایه هایش را از رفیقش مصطفی تاجزاده نوشتم،کلا معتقد بود اظهار نظرهای این آدم را نباید جدی گرفت چون نمی‌تواند اهم و فی‌الاهم کند.

وی تاکید کرد: ما هم مصاحبه‌ی اخیرش را جدی نمی‌گیریم اما، به قول سام درخشانی در «خوب، بد، جلف» دیگر همه می‌دانند اگر حمایت‌های ویژه صداوسیما از دولت و شخص رییس جمهور نبود و این آرامش را میان مردم به‌وجود نمی‌آورد، معلوم نبود دولت چه وضعی می‌توانست داشته باشد. «این را دیگر همه می‌دانند»!

به گزارش فارس تاجزاده در مصاحبه‌ای با روزنامه آرمان ملی با اپوزیسیونِ رئیس جمهور خواندن صداوسیما گفته بود:

«به همین دلیل می‌گویم نمی‌شود یک نفر رئیس‌جمهور شود و صداوسیما اپوزیسیون او شود. کجای دنیا صداوسیمای یک کشور در راس مخالفان رئیس‌جمهور منتخب اکثریت مردم باشد. البته کشور می‌تواند شبکه‌های رادیو تلویزیونی مخالف دولت داشته باشد اما حداقل یک شبکه هم باید در اختیار رئیس‌جمهور باشد و از دولت دفاع کند.

از اولین روزی که آقای روحانی رای آورد، صداوسیما بیشتر از صدای آمریکا علیه روحانی کار کرده است. زمان رئیس‌ دولت اصلاحات هم همین بود. دو سال آخر احمدی‌نژاد یعنی پس از قهر یازده روزه او، که از چشمشان افتاد، همین رفتار را با او کردند. رئیس‌جمهور باید شبکه رادیویی و تلویزیونی حامی خود را داشته باشد، البته مخالفانش نیز باید شبکه رادیویی و تلویزیونی داشته باشند. نمی‌شود صداوسیما فقط در دست مخالفان دولت باشد».

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.