رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: وزیر نفت باید برای مشکلات ایجاد شده در موضوع کپسول گاز مایع در استان برای مردم پاسخگو باشد.

 سوال از وزیر نفت به خاطر مشکلات کپسول گاز مایع در خراسان رضوی

احسان ارکانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مشکلات گاز مایع در خراسان رضوی نظیر  افزایش قیمت  و کاهش عرضه این کالا را از وزیر نفت پیگیری و سوال خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: اگرچه به دلیل استفاده نادرست و غیر استاندارد برخی افراد از کپسول های گاز مایع برای خودروهای خود، دولت تصمیم به کاهش عرضه این کپسول ها کرده اما در این موضوع برای مردم نیز مشکلاتی ایجاد شده است به طوری که علاوه بر  افزایش قیمت آن ، صف های طولانی و جمع شدن مردم بویژه در شرایط فعلی را بوجود اورده است.

نماینده نیشابور، فیروزه و زیرخان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر وزارت نفت بر ساماندهی وضعیت این کپسول ها مصمم است قبل از انجام یک طرح جدید باید همه جوانب کار بویژه منافع جامعه هدف که اغلب روستاییان و مناطق بدون گاز هستند را در نظر بگیرد و برای رفع یک مشکل ، یک معضل بزرگ و اجتماعی  را ایجاد نکند .

وی افزود: در حالی که فصل سرما و روزهای سرد سال در پیش است اما مردم استان برای دریافت یک کپسول گاز مایع  ساعت های طولانی در صف،  انتظار می کشند که این موضوع علاوه بر نقض دستورالعمل های ستاد کرونا، سلامتی آنها را نیز به خطر می اندازد.  

 متاسفانه علی رغم تماس های مکرر با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی و همچنین صمت استان درباره این موضوع ، هیچ کدام حاضر به پاسخگویی در این باره نشدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.