همدان- رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان در جلسه شورای شهر گزارشی از سی و ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها گفت: دراین اجلاس رئیس دیوان عدالت اداری نیز حضور داشت که تفاهمنامه همکاری بین دو مجموعه دیوان عدالت اداری و شورای عالی استان‌ها منعقد شد.

ایجاد دفتر نمایندگی شهرداری همدان در پایتخت ضروی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای شهر همدان حمید بادامی نجات با بیان اینکه یکی از مفاد تفاهمنامه،  حضوریکی ازنمایندگان شورای عالی استان ها در شعب دیوان عدالت اداری است، اظهار کرد: مقررشد کارگروه مشترکی تشکیل شود که در این کارگروه موضوعات مرتبط با حقوق شورا و شهرداری‌ها در قالب تفاهم نامه پیگیری شود.

بادامی نجات با اشاره به اصلاح قانون ماده ۱۰۰ شهرداریها، افزود: اصلاح این قانون در دستور کار قرار گرفته و لازم است نظرات اعضای شوراها در خصوص آن بیان شود تا ضمن بررسی و تدوین اصلی اصلاح قانون، لایحه پیشنهادی را به مجلس ارائه دهیم.

وی با اشاره به برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد کشور در خصوص نامگذاری شهرهای خلاق کشور یادآور شد: همدان می‌تواند در حوزه شهرهای خلاق به عنوان برندی خاص شناخته و معرفی شود.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان بر ضرورت ایجاد دفتر نمایندگی شهرداری همدان در تهران تاکید کرد و افزود: می توان با بکارگیری نیروهای متخصص در این دفتر، پیگیر مباحث شهرداری در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های متولی بود چرا که این امر در جذب اعتبارات ملی بسیار تاثیرگذار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.