مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان خراسان رضوی گفت: آگاهی بخشی و ارتقاع دانش عمومی مردم توسط رسانه های دیجیتال الان سریعتر و بهتر انجام می شود که الحق قدس آنلاین هم جزء این رسانه است و من امیدوارم این شرایط هر چه مطلوب تر درقدس آنلاین اتفاق بیفتد

قدس آنلاین در ارتقای دانش عمومی موفق بوده است

حبیب الله آسوده گفت:قدس آنلاین جزو رسانه های مجازی و آنلاینی است که هم ولایی، هم انقلابی و هم پویا است. و یکی از رسانه هایی فعال در فضای در درج و انتشار اخبار استانی است که جا دارد در این جا به مسئولین این رسانه ولایی تبریک بگویم.

شیوع بیماری کرونا علاقه مردم را به سمت و سوی رسانه مجازی بیش از تر از پیش بیشتر کرده است و الحق که قدس آنلاین دراین مدت قرنطینه و خانه نشینی مردم در انتقال و انتشار اخبار موثق استانی بسیار موفق عمل کرده است.

آسوده ادامه داد: رسانه نمی تواند پویا نباشد ولی وقتی می گوییم آنلاین این پویایی شکل و تعریف دیگری می گیرد یک رسانه انلاین باید از سرعت انتشار اخبار بهره مند باشد این رسانه آنلاین نمی تواند معتبر نباشد. و از همه مهمتر اینکه رسانه آنلاین رسانه دردسترسی است و هر کسی می تواند با یک گوشی تلفنی به همه اخبار و اطلاعات مورد نیازش در لحظه دست پیدا بکند.

وی گفت: آگاهی بخشی و ارتقای دانش عمومی مردم توسط رسانه های دیجیتال الان سریعتر و بهتر انجام می شود که الحق قدس آنلاین هم جزء این رسانه است و من امیدوارم این شرایط هر چه مطلوب تر درقدس آنلاین اتفاق بیفتد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.