رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: عمده مشکل کمبود روغن نباتی در این شهرستان مربوط به برخی واحدهای تولیدی است و کمبودی برای مصرف خانوارها وجود ندارد.

مشکلی در تامین روغن نباتی خانوارهای سبزوار وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین، علی امیدبخش  با اشاره به نشر برخی مطالب در شبکه‌های مجازی مبنی بر کمبود روغن نباتی در سبزوار افزود: ۴۵ تن روغن گیاهی سهمیه خانوار به شهرستان سبزوار اختصاص یافته است که با قیمت مصوب از طریق واحدهای صنفی سطح شهر عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: برای تامین روغن نباتی برخی صنوف همچون قنادها و کارگاه‌های کیک و کلوچه شهرستان سبزوار مشکلاتی پیش آمده که حل آنها در دستور کار قرار گرفته شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: واحد بازرسی و نظارت این اداره به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات احتمالی برخورد می‌کند.
امید بخش افزود: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است و از ابتدای سال ۳۴۰ مورد تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار و به شکایات آنان رسیدگی شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهناز ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    هنوز که هنوزه در سبزوار کمبود روغن هست و اگر هم بتونیم روغن پیدا کنیم باید دوبرابر قیمت نوشته شده روی آن پول بپردازیم لطفا پیگیری کنید