مسوول قرارگاه مردمی شکست کرونا در شهرستان سبزوار گفت: با توجه به تداوم وضعیت قرمز و بحرانی این شهرستان به لحاظ شیوع کرونا قرارگاه مردمی شکست کرونا دوباره فعال شد.

قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار دوباره فعال شد

به گزارش قدس آنلاین، سید عادل رضوی افزود: پس از پیام رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر ورود نیروهای داوطلب مخلص و جوانان  مؤمن و صالح به میدان، بار دیگر جهادگران و جوانان مومن سبزواری فعالیت خود را به منظور مقابله با شیوع ویروس آغاز کردند.
وی ادامه داد: حدود ۷۰۰ شهروند سبزواری در قرارگاه مردمی ستاد کرونا در این شهرستان فعالیت دارند و علاوه بر تولید ماسک و شیلد به وسیله بانوان، کار ضد عفونی کردن معابر و شناسایی افراد نیازمند و تحویل لوازم بهداشتی و ضد عفونی به آنها از فعالیت‌های این ستاد مردمی است.
مسوول قرارگاه مردمی شکست کرونا در شهرستان سبزوار گفت: قرارگاه مردمی شکست کرونا علاوه بر کار فرهنگ سازی برای القای  اهمیت رعایت مقررات بهداشتی از سوی مردم، ضد عفونی و گندزدایی معابر پرتردد شهری همچون جایگاه‌های عرصه سوخت، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، مراکز خدماتی، کلانتری‌ها و ورودی ادارات را آغاز کرده است.
قرارگاه مردمی شکست کرونا در سبزوار از ابتدای شیوع ویروس کرونا به مدت دو ماه فعال بود و از اردیبهشت ماه با نزولی شدن سیر شیوع ویروس و برداشته شدن محدودیت‌ها فعالیت خود را متوقف کرده بود.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۲۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۳۶ هزار و ۱۶۰ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.