همدان -مراسم  وداع با پیکر مرحومه شهیده سیده زهرا موسوی‌ارفع همکار دلسوز و فداکار مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان برگزار شد.

مراسم وداع با اولین شهیده کادر درمان استان همدان برگزار شد

 به گزارش قدس آنلاین ، صبح چهارشنبه مراسم وداع با اولین شهیده کادر درمان همدان با حضور رییس دانشگاه، بازرس ستاد کرونای استان، معاونان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از مسئولان، پزشکان، پرستاران و همکاران مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان برگزار شد.

در این مراسم همکاران با پیکر مرحومه وداع کردند و در ماتم از دست دادن همکار عزیزشان اشک ریختند. پیکر این مرحومه پس از وداع همکاران از بیمارستان سینا به باغ بهشت منتقل و پس از تشییع به خاک سپرده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه این مراسم با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی کادر درمان، شهادت این عزیز سفر کرده را به حضرت ولیعصر(عج)، خانواده داغدار وی، همکاران آن مرحومه در مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان و تمام کارکنان حوزه سلامت کشور تسلیت گفت و برای آن شهیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت کرد.

دکتر رشید حیدری‌مقدم با ستایش اقدامات جهادگرانه ۲۵ ساله این مرحومه؛ شهادت مظلومانه این همکار بزرگوار، تلاشگر و خدوم بیمارستان سینا را که در اثر ابتلا به ویروس کرونا و در این راه زندگی و جان خود را فدا کرد، تسلیت گفت.

وی با بیان اینکه رسالت ما این است که تا آخرین قطره خون برای اعتلای سلامت جامعه تلاش کنیم، افزود: تاکنون یک هزار و ۷۵۰ نفر از همکاران در بخش بهداشت، درمان و اجرایی به بیماری مبتلا شدند و خوشبختانه ۹۵ درصد آنان به کار بازگشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.