فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد گفت: با همکاری بسیجیان و خیران تعداد ۴۲ سری جهیزیه برای نوعروسان حاشیه شهر مشهد تهیه و توزیع شده است.

تهیه و توزیع ۴۲ سری جهیزیه برای نوعروسان حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ فرضعلی گرایلی اظهار کرد: به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت این ناحیه بسیج با همکاری مردم و خیران نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای تهیه جهیزیه نوعروسان اقدام کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد افزود: با همکاری صورت گرفته ۴۲ سری جهیزیه برای نوعروسان حاشیه شهر مشهد هر سری به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا دو سری سیسمونی برای دو خانواده محروم حاشیه شهر مشهد نیز تهیه شده است.

گرایلی خاطرنشان کرد: در مدت صدور  فرمان کمک مؤمنانه از سوی رهبر معظم انقلاب تمام ملزومات خانگی و جهیزیه نوعروسان این نقطه محروم از شهر مشهد به منظور کمک به ازدواج جوانان و شروع زندگی ارائه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد با اشاره به مشکلات اقتصادی و وضعیت گرانی در اجناس و لوازم خانگی گفت:این وضعیت مشکلات مضاعفی را برای جوانان در شروع زندگی ایجاد کرده که سعی شده در این طرح برخی موانع برطرف شود.

وی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها شامل فرش، یخچال، بخاری، جاروبرقی و سایر ملزومات اعم از بسته‌های معیشتی است، افزود: ارائه چنین کمک‌های نیکوکارانه به مناسبت‌های مختلف در مشهد ادامه دارد و به خانواده‌های حاشیه شهر ارائه می‌شود.

منبع :فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.