سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن برای متقاضیان شهرستان مشهد در گلبهار ساخته خواهد شد.

ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن مشهد در گلبهار /درخواست بازگشایی سایت برای ثبت نام متقاضیان

رضا ناصری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ۳۶ هزار نفر در طرح ملی اقدام مسکن برای شهرستان مشهد ثبت نام کردند که به دلیل نبود زمین و به درخواست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و باموافقت   وزیر راه و شهرسازی این واحدهای مسکونی در گلبهار ساخته خواهند شد.
وی  با بیان اینکه ۳۴۵ هزار و ۱۸۷ مترمربع زمین در ۸۷ شهر این استان برای این طرح اختصاص یافته یا احصا شده است،تصریح کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که در سامانه ثبت نام کرده و پس از اینکه راست آزمایی اطلاعات آنها مورد تایید قرار گرفت باید آورده اولیه ۴۰میلیون تومان را پرداخت کنند و از طرف بانک مسکن نیز تسهیلات به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان با نرخ ۱۸درصد به آنها پرداخت خواهد شد ، به محض اعلام وزارت راه و شهرسازی، قرار دادهای ساخت این واحدهای مسکونی تهیه و با پیمانکارهای متعهد به امضاء خواهد رسید .
ناصری  با بیان اینکه درخواست حدود ۳۰درصد از متقاضیان خراسان رضوی در این طرح به دلیل ارائه اطلاعات نادرست مورد تایید قرار نگرفت،  ادامه داد: از طریق چهار سامانه ، راه و شهرسازی، اداره ثبت، اتحادیه املاک و رفاه ایرانیان  درخواست افراد مورد راست ازمایی قرار می گیرد به طوری که علاوه بر اینکه فرد در حال حاضر نباید دارای واحد مسکونی باشد بلکه حتی نباید از سال ۱۳۸۴تا کنون نیز مستنداتی مبنی بر داشتن مسکن برای وی وجود داشته باشد. 
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی  افزود: همچنین از تهران در خواست کرده ایم که سامانه این طرح را برای شهرستان های خراسان رضوی به جز مشهد،  مجددا باز کنند تا متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام برای این طرح نشده اند درخواست خود را ثبت کنند که به محض موافقت وزارتخانه اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت  تا متقاضیان جدید بتوانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی افزود: تعداد ثبت نام شوندگان طرح اقدام ملی مسکن در ۸۱ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان سه هزار و ۶۷۰ نفر مربوط به کارمندان آموزش و پرورش و ۹ هزار و ۲۲۸ نفر مربوط به سایر افراد  و  در هفت شهر بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان نیز ۱۱ هزار و ۷۴۹ نفر مربوط به کارمندان آموزش و پرورش و ۳۵ هزار و ۲۹۸ نفر مربوط به سایر افراد است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    واقعا خسته نباشد دولت آقای روحانی! برای آپارتمان در گلبهار باید دویست میلیون بدیم؟ خب الان مسکن مهر گلبهار واحد آماده با این قیمت هست!!