رندر سامسونگ Galaxy M۱۲ مشخص شده و انتظار می رود اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

مشخصات اصلی Galaxy M۱۲ فاش شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ گلکسی M۱۱ را در ماه مارس معرفی کرد، استیو همرستوففر فعال معروف فناوری Onleaks اکنون رندرهای CAD Galaxy M۱۲ را به اشتراک گذاشته است. انتظار می رود این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۱ به عنوان جانشین Galaxy M۱۱ به بازار عرضه شود.

رندرهای CAD طراحی کاملی از Galaxy M۱۲ را نشان داده اند، پنل پشتی این گوشی هوشمند شبیه Galaxy A۴۲ ۵G است که اخیراً در بازارهای اروپا آغاز به کار کرده است. در جلو دستگاه ، این گوشی مجهز به صفحه نمایش قطره ای است ، در حالی که صفحه پشتی دو رنگ آن یک ماژول دوربین مربعی شکل را در خود جای داده است.



طراحی و مشخصات Samsung Galaxy M۱۲

این درز اطلاعاتی نشان می دهد که سامسونگ گلکسی M۱۲ از طراحی منحصر به فرد پلاستیکی برخوردار خواهد بود، ابعاد این گوشی در حدود ۱۶۳.۹ x ۷۵.۹ x ۸.۹ میلی متر است و ضخامت آن در اطراف برجستگی دوربین به ۱۰ میلی متر افزایش می یابد. این گوشی مجهز به یک نمایشگر تخت ۶.۵ اینچی است که از یک بریدگی Infinity-V بهره می برد. همانطور که در رندر مشاهده می شود ، گلکسی M۱۲ دارای چانه ضخیم در پایین دستگاه است و مشخص نیست که این گوشی دارای صفحه LCD یا OLED است.



پوسته عقب گلکسی M۱۲ از طراحی متمایز دو بافتی برخوردار است. قسمت فوقانی دارای یک الگوی راه راه است و قسمت پایین آن براق می شود، قرار است محفظه دوربین مربعی شکل در پنل پشتی دستگاه چهار دوربین را در خود جای دهد و در زیر ماژول دوربین یک فلاش LED قرار دارد.

لبه سمت راست Galaxy M۱۲ دارای یک حسگر اثر انگشت است که در دکمه پاور قرار دارد و دکمه تنظیم صدا نیز در همان سمت یافت می شود. لبه پایین گوشی دارای جک صوتی ۳.۵ میلی متری ، پورت USB و بلندگوی خارجی است.



در اخبار مرتبط ، سامسونگ در حال کار بر روی Galaxy F۱۲ است، طبق گفته Sammobile ، دقیقاً مانند Galaxy F۴۱ که به عنوان گلکسی M۳۱ اصلاح شده ، احتمالاً Galaxy M۱۲ و F۱۲ می توانند همان گوشی های دارای گزینه های مختلف رنگی و ویژگی های دیگر تکمیل کننده هم باشند. گفته می شود F۱۲ توسط باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود و این احتمال وجود دارد که M۱۲ نیز باتری با همان حجم اندازه را در خود جای دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.