بجورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون دو هزار و ۹۳۰ نفر سارق در استان دستگیر شده اند، گفت: تعداد زیادی از این افراد بازداشت و تعدادی هم با دستور مقام قضائی آزاد شده اند.

دستگیری ۳ هزار سارق در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارعلیرضا مظاهری اظهار داشت: وقوع سرقت به ۳ عامل مالخر، سارق و مالباخته بستگی دارد که اگر مالباخته تمهیدات لازم در حوزه پیشگیری از سرقت را پیش بینی کرده و تسهیل کننده وقوع سرقت نباشد، مطمئنا سرقتی انجام نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این چرخه دستگیری، زندانی و یا آزاد شدن سارقان همچنان ادامه دارد، افزود: ضعف اقتصادی و اعتیاد در افراد سارق باعث شده تا سرقت های خرد تا حدودی نگران کننده باشد، لذا باید مالباختگان اقدامات پیشگیرانه و لازم را در رابطه با این موضوع با جدیت تمام مورد توجه قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی در استان در ادامه با بیان اینکه از ایتدای سال جاری تا کنون کشف سرقت ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته است، افزود: خوشبختانه استان ما از لحاظ وقوع سرقت در رده ۲۵ کشوری قرار دارد که این نشان از تلاش شبانه روزی پلیس داشته و امیدوار هستیم تا با همکاری مسئولان و همراهی مردم عزیز، امنیت پایدار در استان ما همچنان استمرار داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.