رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد، از امروز در چهار شهر استان با وضعیت قرمز کرونایی ادامه می یابد.

طرح منع تردد شبانه در چهار شهر با وضعیت قرمز خراسان‌رضوی ادامه می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمید رضا دهنوی  افزود: طی دو هفته گذشته ۱۵ شهر استان در وضعیت قرمز قرار داشت که در هفته جاری این تعداد به چهار شهر مشهد، قوچان، خلیل‌آباد و سبزوار کاهش یافت.
وی اضافه کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی، در هفته جاری طرح منع تردد شبانه فقط در شهرهای قرمز اجرا می‌شود و هنوز در خصوص شهرهای نارنجی، دستورالعملی دریافت نکرده‌ایم.
رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: میزان همکاری شهروندان در اجرای طرح منع تردد شبانه در دو هفته گذشته بسیار خوب بود و دیشب میزان تردد شبانه نسبت به روزهای عادی بیش از ۸۵ درصد کاهش داشت.
دهنوی افزود: طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی نیز مانند دو هفته گذشته در هفته جاری اجرا می‌شود.
اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد، همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده ‌است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.