کتابخانه سیار سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسنادآستان قدس رضوی بیش از ۶ هزار نسخه کتاب را به مدرسه عالی نواب مشهد اهدا کرد.

اهدای بیش از ۶ هزار نسخه کتاب به مدرسه عالی نواب مشهد

به گزارش قدس آنلاین، رضا رشیدپور، رئیس اداره کتابخانه های رضوی وابسته مشهد، این اقدام را فعالیتی در راستای انجام وظیفه ذاتی و سازمانی و توسعه زیرساخت ها برای ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سطح علمی و فرهنگی طلاب علوم دینی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این مجموعه به صورت اهدا و امانت بلند مدت، طی سه مرحله تحویل کتابخانه مدرسه عالی نواب شده است.

رشیدپور به اهداء و امانت کتاب در سالیان گذشته از سوی کتابخانه سیار نیز اشاره داشت و گفت: تا پایان سال ۱۳۹۸از سوی کتابخانه سیار رضوی، ۵۰۰ مرکز قریب به ۲۰۰هزار نسخه کتاب دریافت کرده اند.

وی همچنین به آماری از کتب اهدا شده در ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ اشاره داشت و گفت: طی این مدت قریب به ۸۵ هزار نسخه کتاب به ۱۷ سازمان و نهادهای فرهنگی اهداء و یا به صورت امانت بلند مدت تقدیم شده است.

برخی از مراکزی که به یُمن وجود مضجع شریف رضوی و در ماههای گذشته از کتابهای اهدائی یا امانتی سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس بهره مند می شوند به شرح ذیل می باشد:

وی، دانشگاه یاسوج، موسسه فرهنگی حدیث نینوا شهرستان ساوه، اداره کل زندانهای مشهد، ولایت خور افغانستان، مدرسه علمیه مکتب الوحی و کتابخانه های پایگاه شهدای مدافع حرم، مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و ایستگاه رادار غدیر شهر زابل را از جمله مراکزی عنوان کرد که از ابتدای سال جاری کتاب دریافت کرده اند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.