بجنورد- مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی از ارجاع ۶۷ فقره پرونده محموله های غیرمجاز و قاچاق به مراجع قضایی خبر داد.

۶۷ فقره پرونده حمل غیرمجاز دام به مراجع قضایی معرفی شد

محمدمهدی احمدی در گفتگو با قدس آنلاین، اظهار داشت: مهم ترین این محموله ها شامل هزار و۳۵۹ رأس دام سبک و ۶۴ رأس دام سنگین غیرمجاز، ۲۲۱ رأس دام سبک و ۱۱ رأس دام سنگین قاچاق، ۱۲۳ تن نهاده و خوراک غیرمجاز و ۱۹ تن قاچاق، سه هزار و۹۱۰ قلم داروی غیرمجاز و ۹۵ قلم داروی قاچاق، ۳۷ تن تخم مرغ و ۵۱ تن شیرخام و ۲۰ تن گوشت سفید و قرمز غیرمجاز بودند.

وی افزود: در پست قرنطینه دامی چمن بید هم افزون بر ۵ هزار خودرو کنترل و بازرسی شده که ۳۳ خودرو به دلیل تخلفات به دادگاه معرفی شد.

مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی در خصوص آمار تفکیکی محموله های ورودی و خروجی استان نیز در ادامه از صدور مجوز حمل بهداشتی و قرنطینه ای برای خروج بیش از ۳۵۰ هزار رأس دام سبک، ۵۴۰۷ رأس دام سنگین، ۱۲ هزار تن شیرخام، ۱۹۲ تن ماهی خوراکی، ۲۱ تن تخم مرغ، ۱۲۸ تن گوشت قرمز، افزون بر ۷۰۰ هزار قطعه مرغ زنده و ۵۵۰۰ تن گوشت مرغ از استان خبر داد.

احمدی گفت: در این مدت هم چنین بیشتر از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه مرغ زنده، ۳۴ هزار قطعه ماهی زنده و بچه ماهی پرورشی، ۴۵۰۰ تن گوشت مرغ، ۲۷۸ تن گوشت قرمز، حدود ۳۳ هزار رأس دام زنده و ۶۷۸ تن تخم مرغ خوراکی با مجوز و نظارت بهداشتی دامپزشکی به استان وارد و توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.