به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و هفته گرامیداشت پرستار، جمعی از خادمان آستان قدس رضوی و همچنین پرسنل نیروی انتظامی و آتش نشانی با حضور در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر از تلاش های پرستاران این مرکز قدردانی کردند.

حضور خادمان آستان قدس رضوی در جمع پرستاران بیمارستان فوق تخصصی اکبر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وب دا، پخش مستقیم برنامه مدیحه سرایی از کنار ضریح نورانی امام رضا (ع) ویژه پرستاران و کادر درمانی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر و مراسم سفره آرایی ویژه شب یلدا  توسط خادمان آستان قدس رضوی از جمله برنامه های این مراسم بود.

رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و خالصانه پرستاران در دوران مبارزه با کرونا اظهار کرد: تلاش های پرستاران در خدمات رسانی به بیماران  به خصوص در شرایط کنونی که درگیر ویروس کرونا هستیم و زحمات پرستاران دو چندان نیز شده است وبا هیچ هدیه مادی قابل جبران نیست.

دکتر علی جعفری تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، در نبرد جبهه های حق علیه باطل دشمن وجود فیزیکی داشته و نبرد رو در رو بوده است اما در کارزار مقابله با ویروس منحوس کرونا، شرایط به مراتب دشوارتر است زیرا دشمن نه کامل شناخته شده و نه دیده می شود و همین موضوع سختی مقابله با آن را دوچندان کرده است.

دانشیار گروه گوارش کودکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اجتناب مردم از حضور در دورهمی ها و لزوم حفظ فاصله اجتماعی خاطر نشان کرد:به عنوان عضو کوچکی از خانواده بهداشت و درمان کشور از هموطنان درخواست دارم که با توجه به نزدیک شدن شب یلدا، با پرهیز از دورهمی های خانوادگی یلدای عمر عزیزانمان را طولانی کنیم.

در ادامه نماینده مجموعه نیروی انتظامی ضمن تشکر از زحمات پرستاران گفت: امسال این برنامه در شرایطی برگزار می شود که دنیا درگیر جنگ تمام عیار با ویروس عالم گیر کرونا است و شما پزشکان، پرستاران و کادر درمان در خط مقدم این جبهه قرار دارید.

سرگرد حق بیان افزود: در نیروی انتظامی ما نهایت تلاش خود را می کنیم تا با اعمال قوانین و طرح های متنوع یاری رسان سیستم بهداشت و درمان باشیم و باری از دوش آنها برداریم.

خادمین آستان قدس رضوی، نماینده نیروی انتظامی و آتش نشانی با حضور بر بالین تنی چند از بیماران بستری شده در بیمارستان کودکان اکبر، ضمن اهدای هدایایی از آنها دلجویی کرده و از خدای متعال شفای ایشان را خواستار شدند.

گفتنی است بیمارستان کودکان اکبر از ابتدای عالم گیری (پاندمی) کرونا از جمله مراکز فعال درمانی در این حوزه بوده است و پزشکان، پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان خستگی ناپذیر مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.