زنجان- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوره های نفتی منطقه زنجان گفت: محدودیتی برای توزیع گاز مایع وجود ندارد و استان زنجان مازاد مصرف است و تقاضایی برای تولید وجود ندارد.

محدودیتی برای توزیع گاز مایع وجود ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:حمید حبیبی مدیرعامل  شرکت ملی پخش فرآوره های نفتی منطقه  زنجان در نشست خبری صبح روز دوشنبه با اشاره به اقدامات شرکت در سوخت رسانی زمستانی گفت:با شیوع کرونا مصرف بنزین در اوایل امسال بیش از ۳۵تا۴۰درصد  کاهش  داشت  و در  حال حاضر در مقایسه با مدت  مشابه سال قبل ۲۰درصد کاهش را در مصرف بنزین شاهد هستیم.

حبیبی گفت:در سایر فرآورده های نفتی نیز  کاهش محسوسی که حاصل ویروس کرونا باشد نداشتیم و  در حمل و نقل مسافر کاهش ولی در حمل  و نقل بار رشد خوبی صورت گرفته است.

وی  با بیان اینکه از ۹۱۲روستایی که درفصل زمستان شاهد سکونت در روستا  هستیم، ۳۸۰روستا هنوز گاز رسانی نشده که این  روستاها عموما  کم جمعیت و یا در مناطق صعب العبور قرار دارند.

وی با اذعان به اینکه در مجموع  ۲۵هزار خانوار ساکن در این روستاها از نعمت گاز برخوردار نیستند و از نفت سفید برای سیستم گرمایشی استفاده می کنند. یاد آور شد: اجرای طرح توزیع نفت به خانوارهای روستایی از طریق کارت بانکی  شارژ و امسال نیز کل سهمیه زمستان و پاییز را اعلام کردیم و قبل از شروع فصل  سرما یک هزارو۸۰۰ لیتر نفت سفید توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.