Samsung Galaxy Z Flip بروزرسانی Android ۱۱ One UI ۳.۰ را دریافت می‌کند.

به‌روزرسانی جدید برای گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip منتشر شد +عکس

به گزارش گروه دانش و قناوری قدس آنلاین، سامسونگ تقریباً بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را در سلطه خود دارد. اولین دستگاه منتشر شده توسط این شرکت کاملاً گوشی بحث برانگیزی بود ، با این حال ، این شرکت در اوایل سال جاری موفق شد در قالب Galaxy Z Flip یک موفقیت واقعی را به نمایش بگذارد. این دستگاه تاشو با برچسب قیمتی مقرون به صرفه تری ارائه می‌شود و به لطف صفحه نمایش عمودی تاشو ، یک تجربه واقعی گوشی هوشمند تاشو لذت بخش را ارائه می دهد. این شرکت حتی نسخه ۵G خود را با اسنپدراگون ۸۶۵ در Galaxy Z Flip ۵G معرفی کرد. در حالی که جدیدترین دستگاه این شرکت از قبل در بازار موجود است، هیچ دلیلی برای فراموش کردن گوشی تاشو جدید این شرکت وجود ندارد که سال خوبی را برای این محدوده آغاز کرد. امروز ، این شرکت در حال به روز رسانی One UI ۳.۰ مبتنی بر اندروید ۱۱ برای Galaxy Z Flip است.

به نظر می رسد تاکنون بروزرسانی جدید به دارندگان Galaxy Z Flip در اروپا و نیجریه رسیده است، به روزرسانی بیش از یک هفته پس از به روزرسانی Galaxy Z Flip ۵G می رسد. برای کسانی که به این به روزرسانی علاقه مند هستند، شماره ساخت F۷۰۰FxXx۳CTLx را دارد و حجم آن کمی بیش از ۲ گیگابایت است، این به روز رسانی وصله امنیتی دسامبر ۲۰۲۰ را به همراه دارد و به روزرسانی جدید مجموعه ای از پیشرفت های رابط کاربری One UI ۳.۰ را برای گوشی های هوشمند تاشو معرفی می کند. علاوه بر این ، ویژگی های بیشتری برای بهبود کاربری را معرفی می کند. One UI ۳.۰ همچنین یک تغییر اساسی جدید UI را به همراه دارد و به روزرسانی با وصله امنیتی دسامبر ۲۰۲۰ ارائه می شود. این به روزرسانی همچنین Wi-Fi Direct را برای به اشتراک گذاری پرونده ها خالی می کند،  این ویژگی جدید با Nearby Share جایگزین می شود که دقیقاً به همان روش کار می کند.

لازم به ذکر است که برای دستیابی به بهترین تجربه ممکن است برخی از برنامه های One UI را به طور جداگانه به روز کنید. با این به روزرسانی می‌توان گفت که سامسونگ موفق شد همه پرچمداران ۲۰۲۰ خود را به روز کند و این یک نقطه عطف چشمگیر برای برندی مانند سامسونگ است. مخصوصاً اگر روزهای TouchWiz را به یاد بیاورید.

مشخصات Galaxy Z Flip به طور خلاصه

Galaxy Z Flip در ماه فوریه در کنار سری Galaxy S۲۰ عرضه شد. این دستگاه با یک نمایشگر تاشو ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED در بازار نوآوری کرد برخلاف گوشی تاشو Motorola’s RAZR که حالت نوستالژی را دارد. Z Flip در مقایسه با گوشی های هوشمند خود ، طراحی دارد که با گوشی‌های هوشمند ۲۰۲۰ بیشتر برابری می‌کند. در داخل دستگاه، این گوشی با Snapdragon ۸۵۵+ SoC سال گذشته همراه بود که به آن اجازه می‌داد ارزان‌تر از Galaxy Fold باشد.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش AMOLED پوششی با اندازه ۱.۱ اینچ است. وقتی گوشی تا می شود برای اعلان‌ها می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد، همچنین این دستگاه از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری با شارژ ۱۵ وات نیرو می گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 0
    خیلی ممنون