رئیس فدراسیون کشتی از آمادگی این فدراسیون برای همکاری و تعامل با شهرداری و شورای شهر مشهد خبر داد.

آمادگی فدراسیون کشتی برای همکاری با مدیریت شهری مشهد

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رضا دبیر که امروز ۱۵ دیماه، به مناسبت سالروز درگذشت غلام‌رضا تختی و روز جوانمردی و فتوت در یکصدوشانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد حضور یافته بود، اظهار کرد: شوراهای شهر و شهرداری‌ها از فرصت بسیار عالی و کم‌نظیری برای کمک به ورزش برخوردارند؛ فرصتی که حتی خیلی از دستگاه‌های متولی ورزش از آن برخوردار نیستند.

وی افزود: کشتی از ورزش ایران بزرگتر بوده و این یک واقعیت غیرقابل انکار است. کشتی تنها ورزشی است که در فرهنگ ما جای دارد. همه ما با آن خاطره داریم و ریشه در سبقه تاریخ ایران زمین دارد.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: کشتی مشهد طی سال‌های اخیر تحولات بسیار خوبی داشته است. از اثرات حمایت‌های صورت گرفته، می‌توان به حضور دو کشتی‌گیر مشهدی در اردوی تیم ملی اشاره کرد.

دبیر تاکید کرد: سرمایه‌گذاری روی ورزشی مثل کشتی، مانع از هزینه کردن در آینده برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر و ساخت کمپ‌های نگهداری می‌شود. کشتی را باید به‌عنوان یکی از راه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان مدنظر داشت.

وی عنوان کرد: شورای شهر و شهرداری مشهد جزو دو نهاد شهری موفق‌ کشور هستند. فدراسیون کشتی آمادگی همکاری و تعامل با مدیریت شهری مشهد را دارد. شورای شهر می‌تواند در مصوبات خود این فدراسیون را مکلف به انجام اقدامات مختلف کند.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: دستگاه‌های دیگری چون آموزش‌وپرورش نیز می‌توانند با نقش‌آفرینی موجب افزایش کارایی و اثربخشی اقدامات مشترک شده و کشتی مشهد را بیش از پیش احیا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.