بجنورد-مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی از اجرای ۵ هزار و ۳۵۱ نفر دوره آموزش مهارت در بخش دولتی استان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

مهارت آموزی بیش از ۵ هزار نفر در مراکز فنی و حرفه ای خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی، فرج اله راد افزود : در این مدت یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۹۷۹ نفرساعت در دوره های مهارت آموزی شرکت کرده اند که درصد عمل به تعهدات ۸۲ درصد بوده است.

راد با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقاء آموزشهای فنی و حرفه ای  اظهار داشت : در این مدت ۶۸۶ نفر از شاغلان بنگاه های اقتصادی، ۶۵۰ نفر سرباز وظیفه، ۵۲۸ نفر دانش آموز، ۴۲۸ نفر دانشجو، ۴۲۸ نفر ساکنان مناطق روستایی، ۲۸۲ نفر زندانی، ۱۴۱ نفر از ساکنان سکونتگاه های غیررسمی، ۹۹ نفر دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، ۶۸ نفر از معتادان بهبود یافته، ۳۵ نفر از آسیب دیدگان اجتماعی، ۴۹ نفر از زنان خانه دار و ۲۴ نفر از عشایر ، ۱۴ نفر از زنان سرپرست خانوار  و یکهزار و ۹۱۹ نفر از سایر متقاضیان مهارت آموزی ، آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

وی میزان تعهد برای آموزش فنی و حرفه ای در سال جاری را یک میلیون و ۶۱۲ هزار و ۸۵ نفر عنوان کرد و افزود: در این مدت از مجموع این میزان تعهد یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۹۷۹ نفر ساعت آموزش ارائه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.