روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: از ابتدای امسال حدود ۲۰۰ دریچه آب و فاضلاب در سطح شهر مشهد و در مناطق مختلف سرقت شده است که خسارات مالی زیادی برای شرکت آب و فاضلاب مشهد ایجاد کرده است.

امسال ۲۰۰ دریچه آب و فاضلاب در سطح شهر مشهد  سرقت شده است

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: افزایش قیمت آهن و چدن موجب شده است تا دزدی دریچه‌های شهری هر روز شدت بیشتری بگیرد و دزدهایی که اغلب معتاد هستند، جذب این دریچه‌ها شوند. دریچه‌های فلزی فاضلاب و حوضچه‌های مخابرات پس از سرقت به‌صورت ضایعات فروخته می‌شوند. در همین خصوص محمود محتشمی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سیاست این شرکت در پی سرقت دریچه های آب و فاضلاب مشهد و در راستای جلوگیری از حوادث مختلف برای خودورها و شهروندان در حال تردد در سطح شهر جهت جایگزینی دریچه های به سرقت رفته مباردت به استفاده از مواد غیر قابل بازیافت کردن است که هم استحکام بالایی دارد و هم غیر قابل سرقت است.

وی افزود: دریچه های جدید چاه های آب و فاضلاب سطح شهر از چدن است و هیچ ارزش بازیافتی ندارد.

محتشمی ادامه داد: متاسفانه از ابتدای امسال حدود ۲۰۰ دریچه آب و فاضلاب در سطح شهر مشهد و در مناطق مختلف سرقت شده است که بجز خسارات مالی زیادی که برای شرکت آب و فاضلاب مشهد ایجاد کرده است متاسفانه به خسارات مالی و جانی فراوانی هم برای همشهریان هم منجر شده است.

وی افزود: همانطور که گفته شد سرقت این دریچه ها بجز خسارات مالی، خسارات جانی هم در پی دارد که در همین راستا سازمان آب و فاضلاب اقدامات حقوقی را جهت دستگیری سارقان و جلوگیری از اقدامات بعدی انجام داده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.