۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
کد خبر: 737550

پارک بگ نام یک برند تولید کننده کیف و کوله نیست؛ بلکه نام فروشگاهی با سابقه‌ کاری زیاد و مملو از کیف‌های باکیفیت است.

کیف، چمدان و کوله پشتی از کجا بخریم؟

پارک بگ در واقع نام فروشگاهی با ۵۱ سال سابقه کاری در اصفهان می‌باشد که امروزه به بستر تکنولوژ ی و اینترنت هم قدم گذاشته تا از سایر رقبا جا نماند و بهترین اجناس را به فروش برساند.

اگر قصد خرید کیف داشته باشید، پارک بگ می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. بسیاری از افراد در هنگام خرید کیف یا چمدان دقت چندانی به زوایای مختلف آن ندارند و گاهاً با انتخاب معمولی‌ترین اجناس بالاترین قیمت‌ها را نیز پرداخت می‌کنند. این در حالی است که با کمک پارک بگ می‌توان کیف، کوله پشتی، کیف پول یا حتی چمدان را با کیفیت بالا انتخاب و خریداری نمائید. حتما در ذهن شما سوال‌های متعددی ایجاد شده ، اما مهم‌ترین آن است که پارک بگ چیست؟ برای آشنایی دقیق با پارک بگ و دانستن نکات مهم برای خرید هر مدل کیف ادامه‌ی مطلب را با دقت بیشتری بخوانید!

خرید کیف چه اهمیتی دارد؟

اصولاً بانوان برای کامل‌ کردن استایل خاص زنانه خود کیفی در ابعاد مختلف را با پوشش خود ست می‌کنند و معمولاً در آن کیف پول و لوازم شخصی ضروری خود را قرار می‌دهند. البته انواع کیف‌ها علاوه بر تأثیرگذاری بر روی استایل، می‌توانند وسیله‌ی خوبی برای حمل کتاب، لباس و ... باشند. انتخاب مدل و اندازه کیف بستگی به کاربری و استفاده‌ای دارد که شما از کیف انتظار دارید.

عموماً کیف‌ها در جنس‌های مختلف پارچه‌ای، چرم، برزنتی و... طراحی و تولید می‌شوند که افراد در انتخاب آن‌ها مختار هستند، اما جالب است بدانید جنس بهتر در خرید چمدان با جنس خوب در خرید کیف زنانه بسیار متفاوت خواهد بود.

جنس برتر برای خرید کیف کدام است؟

برای خرید کیف در مرحله‌ی اول می‌بایست مشخص کنید که چه نوع کیفی نیاز دارید تا بسته به نیاز خود بهترین جنس را از پارک بگ خریداری نمایید. بهترین جنس‌ها در دسته بندی مختلف کیف و چمدان عبارت است از:

  • کیف دستی یا دوشی زنانه و مردانه:

همان‌طور که بانوان برای کامل‌کردن استایل و حمل لوازم شخصی خود از کیف دوشی یا دستی استفاده می‌کنند، آقایان نیز برای رفتن به محل کار یا مجامع رسمی از کیف دوشی یا دستی استفاده می‌نمایند. بهترین جنس برای خرید کیف دوشی یا دستی جنس چرم است، زیرا ماندگاری و طول عمر بالایی دارد. همچنین به علت نرمی ولطافت خاصی که پارچه چرم دارد، می‌توان کیف را به هر شکل و شمایلی تولید کنند، بنابراین تنوع مدل در کیف‌های چرم بسیار زیاد است.

  • کوله پشتی و کیف مدرسه:

کوله پشتی

بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان ترجیح می‌دهند برای حمل کتب درسی خود از کوله پشتی استفاده کنند. کوله پشتی از جنس چرم یا پارچه از نظر زیبایی و شکل ظاهری تفاوت چندانی ندارد، اما می‌بایست یک لایه‌ی برزنتی از داخل کیف کار شده باشد تا در روزهای بارانی کتاب و لوازم داخل کیف خیس نشوند. کیف مدرسه یا کوله پشتی از مصرفی‌ترین انواع کیف هستند، زیرا هر روز چندین کتاب را حمل می‌کنند، پس بهتر است بهترین و مقاوم‌ترین جنس کوله پوشتی را برای مدرسه یا دانشگاه رفتن خریداری کنید. لازم به ذکر است که کیف مدرسه می‌تواند به صورت دستی هم طراحی و دوخت شود تا افراد با سلایق مختلف آزادانه انتخاب کنند. جهت خرید کوله پشتی از فروشگاه پارک بگ به لینک زیر مراجعه کنید:

https://parkbag.com/fa/لیست-محصولات/کوله-پشتی/صفحه/۱/تعداد-در-صفحه/۶

خرید کوله پشتی برای حمل وسایل مورد نیاز در طول روز یک انتخاب هوشمندانه است. یک کوله پشتی جادار می تواند بسیاری از وسایل ریز و درشت و حجیم شما را در خود جای داده و حمل آن را برای شما آسان تر کند. کوله پشتی در هر نوع استایلی که باشد در صورتی که استاندارد بوده و متناسب با ارگونومی کمر شما طراحی شده باشد، می تواند از بروز آسیب های بیشمار به کمر و گردن شما جلوگیری کند.

  • کیف پول چرم

از قدیم الایام کیف پول چرم همواره برترین مد بوده و طرفداران زیادی نیز داشته است، زیرا در طراحی‌های مختلف و با رنگ‌های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود. کیف پول چرم در ابعاد کوچک یا بزرگ می‌تواند در دراز مدت کارآمد باشد و هرگز پاره نشود، البته اگر جنس چرم به کار رفته در دوخت کیف پول چرم اصل باشد. نکته‌ی جالب‌تر اینکه کیف پول چرم برای آقایان و بانوان به صورت مشترک هم طراحی و تولید می‌شود و گزینه‌ی بسیار خوبی برای هدیه دادن نیز محسوب خواهد شد.

یکی از لوازم جانبی مردانه و کیف های مورد علاقه آقایان، کیف پول چرم است؛ چراکه این نوع کیف، شخصیت و حس خاصی به مردان می دهد و از جهت دیگر تنوع در طرح ها و مدل های کیف چرم بیشتر و زیبایی آن نیز فوق العاده می باشد. برای آقایان وجود یک کیف پول الزامی است تا بتوانند پول و مدارک خود را امن نگه دارند و چه بهتر با انتخاب کیف پول از جنس چرم، دوام آن را نیز تضمین کنید.

  • چمدان:

نوع دیگری از کیف نیز طراحی و تولید می‌شود که چون اصولاً برای مسافرت‌های طولانی یا کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرد چمدان نامیده می‌شود. لازم به ذکر است که جنس چمدان از سایر انواع کیف بسیار حائز اهمیت‌تر است، زیرا می‌بایست به خوبی از البسه یا سایر لوازمی که درون آن قرار داده می‌شود در طول مسیر مسافرت مراقبت کند. یک چمدان خوب باید به اندازه کافی جادار باشد و جنس رویه‌ی آن برزنتی یا هر جنس مقاوم دیگری باشد تا افراد در طول سفر بابت لوازم خود نگرانی احساس نکنند.

بنابراین به وضوح روشن است که هریک از انواع کیف‌ها کاربری خاصی دارند، اما اصولاً از هر مدل آن یکی در منازل یافت می‌شود تا در مواقع لزوم مورد استفاده قرار بگیرد. پس بهتر است برای خرید انواع کیف، کوله پشتی، کیف پول چرم، چمدان و... با پارک بگ به طور کامل آشنا شوید!

پارک بگ را بهتر بشناسید!

پارک بگ نام یک برند تولید کننده کیف و کوله نیست؛ بلکه نام فروشگاهی با سابقه‌ی کاری بالا و مملو از کیف‌های باکیفیت است! پارک بگ در واقع نام فروشگاهی با ۵۱ سال سابقه کاری در اصفهان می‌باشد که امروزه به بستر تکنولوژِ ی و اینترنت هم قدم گذاشته تا از سایر رقبا جا نماند و بهترین اجناس را به فروش برساند. اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی کیف و چمدان مطمئن و معتبر برای خرید انواع چمدان، کیف مردانه و زنانه، کیف پول و کمربند، کوله پشتی و کیف مدرسه هستید؛ بهترین اجناس را در پارک بگ (https://parkbag.com/) پیدا خواهید کرد. خرید از فروشگاه اینترنتی پارک بگ مزایای مختلفی برای شما خواهد داشت که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پارک بگ دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت رسانه دیجیتال بوده به همین دلیل در هنگام خرید از آن اطمینان خاطر خواهید داشت.

  2. تنوع کیف و چمدان در فروشگاه اینترنتی پارک بگ بسیار زیاد است.

  3. جنس‌های موجود در پارک بگ همگی باکیفیت یا خارجی هستند.

  4. این مجموعه با نیم قرن سابقه کار رضایت مشتریان خود را همواره حفظ کرده است.

فروشگاه کیف و چمدان پارک بگ

اگر می‌خواهید از یک چمدان یا کیف برای مدت طولانی استفاده کنید، پس آن را با جنس و کیفیت عالی خریداری کنید. برای خرید کیف با جنس اصل و اورجینال خارجی هم دنبال هیچ فروشگاهی نگردید، بهترین آن پارگ بگ است که همیشه در دسترس می‌باشد. با خرید از پارک بگ در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید و همچنین کیف‌های اصل خارجی را از واردکننده مستقیم آن یعنی مجموعه پارک بگ خریداری می‌نمایید. صرف نظر از مطالب فوق، امروزه با خرید اینترنتی از منزل بیشتر مراقب سلامتی خود در برابر کرونا خواهید بود، پس بدون تعلل پارک بگ را انتخاب کنید...

راه های ارتباطی:

آدرس فروشگاه : اصفهان - خیابان سپه - روبروی درب خروجی چهلستون
تلفن تماس : ۳۲۲۲۹۸۴۱-۰۳۱ /۳۲۲۰۲۷۳۳-۰۳۱

https://www.instagram.com/park.store/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.