اداره تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی، همزمان با ایام الله دهه فجر سه اثر جدید خود با موضوع انقلاب اسلامی را وارد بازار نشر کرد.

انتشار سه کتاب با موضوع تاریخ انقلاب توسط اداره تولیدات فرهنگی حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، کتاب «دالک» جدیدترین اثر سعید تشکری نویسنده نام آشنای مشهدی یکی از این آثار است که حوادث بهمن ۵۷ در مشهد و نقش مرحوم علی اصغر عابدزاده و شهید جوانمرد حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد در جریان مبارزاتی مردم مشهد در مقابله با رژیم ستمشاهی پهلوی را در قالب یک رمان داستانی روایت می کند.

راوی این داستان شخصیتی به نام «محمد کبابی» است که در جریان آشنایی با مرحوم عابدزاده و شهید هاشمی‌نژاد اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد.

این اثر توسط مصطفی شفیعی کدکنی تصویرگری شده و در شمارگان ۱۰هزار نسخه در قطع رقعی روانه بازار نشر شده است.

کتاب «غزل ایستادگی» نیز فرازهایی از تاریخ معاصر ایران در شکل‌گیری مبارزات ملت ایران در مقابله با استکبار از دوره مشروطه تا شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است که به زبان شعر و در قالب‌های غزل، قصیده، دوبیتی، رباعی و... منتشر شده است.

مخاطب این کتاب گروه سنی نوجوان و جوان بوده و در قطع رقعی، به شمارگان ۵ هزار نسخه و به کوشش «علی اصغر دلیلی صالح» به نگارش در آمده است.

«خورشید آزادی» نیز دیگر محصول جدید ویژه ایام‌الله دهه فجر است که برای نخستین بار از سوی اداره تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی تولید شده است.

این کتاب به قلم اعظم سعادتمند در قطع خشتی و به شمارگان ۱۰هزار نسخه ویژه گروه سنی کودکان تدوین شده و در قالب شعر، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مخاطبان به تصویر کشیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی HARAM.razavi.ir نسخه دیجیتال این سه اثر را دریافت کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.