در شمشمین روز از جشنواره فیلم های «مامان» و «منصور» در سینمای رسانه به نمایش درخواهد آمد.

ششمین روز «فجر ۳۹» در دست  فیلم اولی‌ها/ «مامان» و «منصور» به کاخ جشنواره می‌آیند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، امروز ۱۷ بهمن ماه و همزمان با ششمین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، فیلم های «مامان» به کارگردانی آرش انیسی و «منصور» به کارگردانی ... برای اهالی رسانه و منتقدان به نمایش درخواهد آمد.

در سانس نخست «مامان» به نمایش درمی آید. این فیلم به تهیه کنندگی مجید برزگر و کارگردانی آرش انیسی در تهران و اصفهان فیلمبرداری شده و اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند انیسی است که با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده است.

در خلاصه فیلم آمده است؛ مامان که با وجود جدایی از شوهرش برای خواهر و برادرهای او هنوز همان نانسی دختر آبادانیِ با کلاس و دوست‌داشتنی است، برای پسرهایش یک پیرزن بداخلاق و غرغرو است که با  تاکسی خود مسافر جابه‌جا می‌کند و در ظاهر بزرگترین مانع خوشبختی آن‌ها در زندگی است.

رویا افشار، امیر نوروزی، عرفان ابراهیمی، امیر شمس، شقایق شوریان، اسماعیل شفیعی، ندا اسدی، پونه پارسایی و مرتضی علی عباس میرزایی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در سانس دوم فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه کنندگی جلیل شعبانی اکران خواهد شد. این فیلم که پیش از این «اوج ۱۱۰» نام داشت محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است.

این فیلم سینمایی با نگاهی به بخش‌هایی از زندگی شهید ستاری و دغدغه‌های اولیه او در خصوص پیشرفت صنایع هوایی و نظامی سر و شکل گرفته است. دوران وی در دهه ۱۳۶۰ دورانی بود که برخی فکر می‌کردند ایران تنها می‌تواند یک پیکان بسازد اما شهید ستاری دنبال تولید هواپیمای اف ۵ بود.

محسن قصابیان، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی‌نسب، سید جواد هاشمی، قاسم زارع و لیندا کیانی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.