۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
کد خبر: 740895

بهنوش فرهودی دوبلور و صداپیشه جوان کشور، به دلیل بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.

بهنوش فرهودی درگذشت+(نمونه صدا)

به گزارش قدس آنلاین، بهنوش فرهودی یکی از دوبلورها و صداپیشگان نام آشنای صدا و سیما بود که توانسته بود طی یک دهه اخیر آثار مختلف و موفقی از خود به جای بگذارد. او فعالیت در دوبلاژ و گویندگی را از سال ۸۶ در کارنامه خود دارد که شامگاه جمعه (۱ اسفند ۹۹) بر اثر سرطان درگذشت.

میثم نیکنام از گویندگان پرسابقه رادیو ایران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و از مدیران عرصه دوبلاژ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از درگذشت بهنوش فرهودی دوبلور و صداپیشه جوان کشور به دلیل عارضه سرطان خبر داده است.

زنده‌یاد بهنوش فرهودی دارای تحصیلات حسابداری بود و پس از پایان تحصیلات دانشگاهی، بر اساس علاقه و ذوق هنری در زمینه دوبله و صداپیشگی مشغول به فعالیت شد.

آغاز فعالیت‌های فرهودی به تیزها و آگهی‌هیا تبلغاتی صدا و سیما باز می‌گشن اما در ادامه با ورورد به عرصه دوبله وصداپیشگی در آثار متعددی ایفای نقش داشت که از مهمترنی آن آثار می توان به «خانه پوشالی»، «کماندار»، «گمشدگان» ، «ماشین‌ها ۲» و «آنابل» اشاره کرد. او آگهی های زیادی را صداگذاری کرده بود که از جمله آنها می توان به نریشن آگهی تبلیغاتی چای کاپیتان و پرسیل اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اما ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    3 1
    اخی خوش صدا حیف شد رفت عوضی ها می مانند روحش شاد یادش گرامی
  • رضا ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    خداروحشونو شاد کنه صداش خیلی خوب بود برا پدرمادرش صبر بده