ساری - معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران از برپایی ستاد تسهیل سفر در استان پس از یک سال وقفه خبر داد و گفت که نوروز امسال سفر با شرایط خاص و الگوهای جدید ورود به استان در مازندران برقرار است.

سفر به مازندران فقط با ارائه برگه رزرو اقامتگاه

به گزارش قدس آنلاین،مهران حسنی افزود: همچنین تاکید کرد که برقرار بودن سفر در نوروز ۱۴۰۰ به معنای سفر عادی به شکل سال های گذشته نیست و حتما محدودیت هایی برای آن اعمال خواهد شد.

وی افزود : مهم ترین شرطی که برای ورورد گردشگران به استان مازندران در نوروز ۱۴۰۰ وضع شد ،مسافرت به شکل رزور اقامتگاه پیش از به سفر است و بر این اساس تمامی گردشگران و مسافران به هر شکل که می خواهند نوروز ۱۴۰۰ به مازندران سفر کنند باید دارای برگه رزرو اقامتگاه های گردشگری شامل هتل ، مسافرخانه ، اقامتگاه بومگردی ، مهمانسرا و یا دیگر اقامتکاه های رسمی باشند.

حسنی با اعلام این که شیوه سفر هم می تواند با خودروی شخصی ، وسایل حمل و نقل عمومی یا تورهای گردشگری باشد ، گفت : گردشگران به هر طریقی که وارد مازندران می شوند باید پیش از سفر برای حضورشان اقامتگاه مشخص کنند تا معلوم شود به عنوان گردشگر وارد استان می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.